התנגשות - פרק 98

2.9K 276 29
                                    


 פיה הפעור לרווחה של אמה איים להישמט לרצפה לשמע אלתורו של רן.

לרגע אחד העולם עמד מלכת כשבהו זה בעיניו של זו, ולא נותר דבר מלבדם, נדמה היה שאור הזרקורים כולו התמקד ברן ואמה חשה שמעולם לא ראתה אותו בבירור שכזה לפני, והזמן נמתח ונמתח ו..

ואמה נזכרה שהם היו באמצעו של מחזה הסתיו, על הבמה.

אמה כחכחה קלות בגרונה בניסיון להישמע אגבית ורגועה, כאילו הכל היה חלק מהסצנה ורן בכלל לא הפתיע את שניהם עם התגובה שלו להופעתה.

"אהמ.. תודה. אתה לא נראה כזה רע בעצמך, מר..?" פלטה במהירות את הדבר הראשון שעלה במוחה שבלייר הייתה יכולה להגיד בצורה לא הכי מחמיאה ומעט עוקצנית כיאה לבלייר. אמה הרכינה את ראשה, מנתקת את קשר העין בניהם בכדי להתעשת ולהיזכר בסצנה הבאה. יהיה עליהם פשוט לעבור הלאה, הם כבר פספסו את רוב הסצנה הזו כשיצאו מאיזון..

"אז, מה שמך, מר מסתוריות?" שאלה אמה ביותר אנחת הקלה על שזכרה את השורה מאשר בטון המפלרטט של בלייר.

רן לא ענה מיד ולרגע אחד אמה נבהלה שמא שכח לגמרי את כל שורותיו. פחד לפת את קרביה, הם היו קרובים כל כך להרוס הכל, את המחזה כולו, את האימונים הארוכים שהעבירו, רק עוד טעות אחת קטנה - ואז רן פצה את פיו סוף סוף. והפעם צטט את שורותיו האמתיות לרווחתה של אמה.

"שמי? אין זה חשוב עכשיו. מי את? אני דווקא בא לבר הזה כל ערב ועוד לא ראיתי פרצוף יפה כמו שלך." פלרטט רן חזרה.

"למה?" נענתה אמה מיד, "מי רוצה לדעת?"

היא נזכרה בפעם הראשונה בה הקריאו את השורות הללו מול כולם בחדר החזרות, איך ויולה עצרה אותם כמעט מיד וטענה שנשמעו נורא. איך הכריחה את אמה לבצע את אותו תרגיל מטופש בו ביקשה מרן כל פעם להתקרב אליה וזה עשה כבקשתה רק כשהרגיש שבאמת התכוונה לכך. הם באמת נשמעו נורא בזמנו.

עכשיו, עכשיו הם דיברו בביטחון, בלי דפיהם, עם הבעות פנים מתאימות וכוונה.

מה שמיס ויולה רצתה מלכתחילה, רגש.

"מלך הג'ין וטוניק," מלמל רן ונשען קרוב יותר לאמה על השולחן ששימש כבר.

אמה פלטה נחרת צחוק קלה, "מלך הג'ין וטוניק אתה אומר?" זלזלה, "נשמע יותר כמו ליצן."

אמה הרימה את מבטה לפניו של רן בדיוק בזמן לראותו נלחם בחיוך נוסף שעמד לעלות על פניו. מה כל כך הצחיק אותו בדקות האחרונות כשכמעט פישל מול קהל שלם? היא התעניינה.

"אני מאמין אדוק שליצנים ומלכים קורצפו מאותו החומר, אינך מסכימה?"

אמה גלגלה את עיניה בתגובה. "חכמולוג. אני לא מחבבת חכמולוגים."

התנגשותWhere stories live. Discover now