"לעזאזל אתך תולעת!" קרא רן בכעס.
עיניו רשפו ולמרות שקול קטן בראשו זעק שאמה לא עשתה דבר לא נכון מלבד לעמוד מולו הוא המשיך לצעוק עליה. "מה את רוצה ממני?"
אמה מצמצה כמה פעמים לפני שיצאה מהטראנס בו הייתה שרויה.
אותו טראנס חסר שליטה שתקף גם את רן כשהחליט לפתע פתאום לגעת בקווצה משיערה.
דביל שכמוהו.
הבלבול בפניה של אמה התחלף במהירות למגננה ואז שב הכעס אתו החלה את השיחה.
"מה אני רוצה? אני רוצה שתשמור את העובדה שהייתי בספרייה באותו לילה שהחלטת לתקוף את בית הספר לעצמך! ולא תרוץ לספר לדרק פרקר ברגע שהוא משתחרר מהכלא. להזכירך, גם אתה היית גומר כמוהו לולא הייתי בספרייה. אני... אני הצלתי אותך!" קראה אמה.
רן הידק את לסתותיו, הוא התקשה להקשיב לדבריה כשכל שיכל לחשוב עליו היה מה שעשה הרגע.
מה קורה לו?
"בסדר. סגור." מלמל בלסתות חשוקות.
אמה מצמצה בהפתעה, היא לא ציפתה שיסכים אתה בכזו קלות. "אז אתה מודה שסיפרת לפרקר?"
רן צמצם את עיניו לפניה. "על מה את מדברת, דרק בכלא."
"טעות. הוא השתחרר, אתמול. הוא רק חזר לתיכון וכבר מאיים על להסגיר אותי, שהייתי כאן באותו זמן שאתם הייתם בלילה ההוא."
גבותיו של רן התרוממו, "הוא פה?" קרא.
אמה גלגלה את עיניה, "כמה פעמים עוד אצטרך להגיד לך? ותפסיק להעמיד פני מופתע אתה הרי ראית אותו כבר אחרת מתי הספקת לספר לו עליי?"
"לא סיפרתי לו כלום."
"מה? אבל הרגע אמרת ש- אוח! תפסיק עם זה!" קראה אמה.
"להפסיק עם מה?" צעק גם רן.
"עם זה!"
"את יודעת למה באתי לפה בכלל? כדי להגיד לך שאני מבטל את החזרות שלנו אחרי החזרות של המחזה. אני לא יכול להיפגש אתך. זהו, אמרתי את זה, אני הולך." אמר רן אבל נותר במקומו, מחכה לתגובתה.
"הו באמת? אתה מבטל? שתדע לך שבמילא תכננתי לתפוס אותך לפני החזרות ולהודיע לך את אותו הדבר."
"בסדר אם כך." מלמל רן בתוקפנות חזרה.
"מצוין." השיבה אמה בסנטר מורם.
רן הסתובב וסב על עקבותיו, פונה חזרה לדלת הכתה. "יופי!" קרא אחריו.
"פנטסטי!" קראה אמה והתיישבה בחבטה חזרה בכיסאה. דלת הכתה נטרקה מאחורי גבו של רן ואמה התכווצה מהרעש.
רגעים ספורים לאחר שרן נמלט מהכתה צלצול הפעמון נישמע, ותלמידים ותלמידות החלו לחזור פנימה.
רק אמה עוד ישבה על כיסאה הקבוע בעוד אצבעותיה משחקות בקווצת שיער חומה שנפלה לצד פניה מבלי משים.
YOU ARE READING
התנגשות
Romance#מקום 1 ברומנטיקה ב 2017-2018!!! אמה היא נערה שקטה ומתבודדת, חבריה היחידים הם אינספור הספרים בספריית בית הספר שלה והספרנית סטלה הזקנה. אף אחד מעולם לא שם לב אליה כל כך, היא הרי החנונית הידועה של השכבה, עד אותו לילה בו דרכיהם של אמה ורן מצטלבות. רן...