התנגשות - פרק 75

3.3K 282 27
                                    


רן מהר להסתובב, מפנה את גבו לצבא האימהות והילדים צמא הדם שהתקרב לעברו.

"שיט, שיט, שיט!" מלמל לעצמו.

רן שחרר נשימה ארוכה מבין שפתיו. "אוקי, תחשוב, תחשוב. מה עושים?"

ובדיוק באותו הרגע סוסה הכחול של אמה הגיח מצידה האחר של הקרוסלה, והחל סיבוב חדש.

"תולעת! רדי מהסוס!" קרא רן בהיסטריה כשהבחין בה מתקרבת לנקודה בה עמד.

אמה פקחה את עיניה בהפתעה והביטה בו. "למה?" קראה אליו בחזרה.

היא רק החלה להינות, למה שתרד עכשיו?

רן נאנח, "פשוט סמכי עליי, לעזאזל! רדי מהסוס המחורבן! מהר!"

אמה השיבה את ידיה למקומם על עמוד הסוס וסימנה לשומר שיעצור את המתקן.

רן העיף מבט חטוף מעבר לכתפו כדי לבדוק מה מצב צבא האימהות מאחוריו.

הן היו במרחק מטרים בודדים ממנו.

"אין ברירה," מלמל רן ובזאת פצח בריצה אל עבר צדה השני של הקרוסלה, היכן שידע שמוקמה היציאה ממתחם המתקן ומשם תצא אמה. וכמובן, גם הגדיל בכך את המרחק בינו לבין האמהות.

"לאן אתה חושב שאתה בורח?!" צעקתה של אחת האימהות ליוותה אותו כשהחל לרוץ.

ברגע שהגיע אל ברזלי גדר היציאה רן קפץ מעליהם ופרץ למתחם המתקן.

אמה שבדיוק ירדה מסוסה, הביטה בו מופתעת. "רן, איך..?"

"היי, מה אתה עושה שם?" קרא השומר ונעמד על רגליו, "אסור להיכנס מהיציאה, חוץ מזה אם אתה רוצה להיכנס למתקן אתה צריך לעמוד מולי בתור ולבקש רשות, זו עבירה על הנהלים-"

רן נופף לשומר עם ידו בתנועה מבטלת מבלי להעיף בו אפילו מבט קצר ותפס את אמה בידה.

"איך את עם ריצות?" שאל אותה בלב הולם.

אמה הרימה גבות בשאלה. "מה?"

"לא משנה," זרק רן בחטף ומבלי להוסיף דבר החל לרוץ מסביב לקרוסלה, מושך את אמה בעקבותיו.

"היי, אתם שניכם שם! צאו מדלת היציאה, בבקשה! אסור לרוץ בשטח מתקן, היי!" קרא השומר אחריהם. 

רן רק רץ מהר יותר עד שהגיעו לברזלים שהקיפו את המתחם ואז קפץ מעליהם. 

אמה נותרה בצד השני. "רן, מה קורה?" שאלה בחשש.

"אני אסביר אחר כך," פלט רן, "עכשיו, בואי לפה. אנחנו חייבים ללכת תולעת, עכשיו!" קרא.

אמה נצמדה לגדר בגופה וניסתה להתרומם בעזרת ידיה כמו שרן עשה אבל נכשלה כישלון נחרץ. "אני לא יכולה.." מלמלה בנואשות.

התנגשותWhere stories live. Discover now