הפעם הבאה שאמה התעוררה הייתה לקול צלצול השעון המרקד על השידה שלה.
אמה לחצה את הכפתור להשתיקו והשתחלה מחוץ למיטה החמימה והנעימה.
היא לבשה בזריזות את מכנסי הג'ינס הבהירים שלה והסוודר הירוק האהוב עליה לפני שהחלה במלאכת התרגול שלה.
כשנעמדה מול מראת השירותים והחלה לצחצח את שיניה, אמה שיננה שוב ושוב בראשה משפטים אפשריים למקרה ויתחקרו אותה היום לגבי אתמול בלילה.
"לא היה לי שמץ של מושג שבית הספר ספג אתמול ונדליזם רציני מחבורת נערים שלומדים בו, בכלל לא." מלמלה לעצמה בעודה נועלת את נעלי הספורט שלה.
"מה פתאום הייתי בזירת האירוע באותה שעה? קראתי ספר באותו זמן. בבית." הוסיפה אמה ויצאה מחדרה.
ריח ארוחת הבוקר שאביה הכין עלה באפה כשירדה במדרגות ונכנסה למטבח.
השולחן היה ערוך ומלא בכריכים מעוררי תיאבון ושתי קערות דייסת שיבולת שועל, כמו בכל בוקר.
"בוקר," קרא אביה כשראה אותה בעודו מניח בקבוק מיץ תפוזים ושתי כוסות זכוכית לצד הארוחה.
"בוקר-טוב," השיבה אמה והתיישבה במקומה הקבוע מולו.
מאז מות אימה לפני עשר שנים, אביה החליט שהוא יהיה היחיד שיבשל בבית וסירב בכל תוקף לקבל את עזרתה של אמה.
"איך ישנת, יפהפייה?" שאל אביה ושלף את אחד מעיתוניו ממרכז השולחן. אמה הסמיקה כשנזכרה בחלומה על רן-צרות-הול. "גרוע. התעוררתי מסיוטים."
אביה הציץ בה מעל לעיתונו. "מה את אומרת," מלמל ושב לעיין בעיתון.
אמה דחפה שתי כפיות גדושות של דייסה לפיה כדי להימנע מדיבור במקרה ואביה יבקש שתפרט על הסיוט שלה. אמה עטפה שניים מהכריכים שהכין אביה והכניסה אותם לתיק בית הספר שלה.
"שיהיה לך יום טוב, אבא." מלמלה ונשקה ללחיו בקצרה לפני שפנתה לצאת. "גם לך!" קרא אחריה אביה.
"...אני הייתי בביתי בשעה תשע עד תשע וחצי ואז הלכתי לישון. אחרי שקראתי ספר." חזרה ואמרה לעצמה אמה בדרכה לתיכון אלפרד.
כשהגיעה אמה לשערי התיכון היא נעצרה במקומה. הלומת שוק.
כעת כשהמקום היה מואר לגמרי באור יום היא יכלה לראות את מה שפספסה אתמול בלילה.
אמה מצמצה מספר פעמים אל מול מחזה הטרור שנגלה לפניה.
על קירותיו החזותיים של מבנה בית הספר רוססו כתובות גסות, אחד מספסלי העץ שנהגה לשבת בו ולקרוא בהפסקות נעקר ממקומו ובכמה אזורים על הרצפה נותרו כתמים שחורים מפיצוצים.
אמה בלעה את רוקה, המומה.
מה בשם אלוהים רן-צרות-הול וחבריו עוללו?
YOU ARE READING
התנגשות
Romance#מקום 1 ברומנטיקה ב 2017-2018!!! אמה היא נערה שקטה ומתבודדת, חבריה היחידים הם אינספור הספרים בספריית בית הספר שלה והספרנית סטלה הזקנה. אף אחד מעולם לא שם לב אליה כל כך, היא הרי החנונית הידועה של השכבה, עד אותו לילה בו דרכיהם של אמה ורן מצטלבות. רן...