ביום המחרת רן בילה את רוב זמנו בחיפוש אחר אמה.
הוא רצה להתנצל על אתמול.
הוא לא היה בטוח למה, הרי זה מה שהיא ביקשה ממנו אחרי הכל לעשות במידה ויפגשו בזמן בית הספר.
אבל רן הרגיש נורא על כך שהתעלם ממנה אתמול באחד המסדרונות בזמן ההפסקה.
הוא תכנן לפנות אליה עוד באותו היום כשהדבר קרה אחרי שעות הלימודים בזמן החזרות, אבל בתום החזרה אמה זינקה ממקומה כשנשוכת נחש וממש ברחה לה מחדר החזרות מבלי להתמהמה.
רן רצה ללכת בעקבותיה אבל מיס ויולה בדיוק תפסה אותו לשיחה נפש רצינית בעוד שהיא חוזרת שוב ושוב על העובדה שהמופע הגדול יתרחש בעוד יומיים בלבד. רן תיאר לעצמו שהיא בדקה אותו, בכדי להיות בטוחה שלא יחליט לא להופיע פתאום ברגע האחרון ויתקע את כולם.
רן נאנח ועשה את דרכו חזרה לכתתו לאחר שבדק בפעם השלישית לאותו יום בכתתה של אמה, היא לא הייתה שם בזמן ההפסקות והייתה לו תחושה עזה שהיא הסתתרה ממנו בידיעה שיבוא לחפשה.
הוא לא הצליח להתנער מההרגשה שעשה משהו לא נכון, מצד אחד נהג בדיוק כמו שסיכמו, כמו שאמה רצתה שינהגו על יד אנשים. מצד שני, למה שאמה תתחמק ממנו אם כך?
האמת הייתה שגם לולא היו קובעים את ההסכם שלא לדבר זה עם זו בזמן הלימודים רן ידע שהוא היה נאלץ להתעלם מאמה בחברתו של דרק.
דרק היה נטפל אליה, נוזף ברן ומלגלג עליו.
הוא לא היה מבין.
ורן חשש לאמה במידה ודרק יגלה עליהם.
רן נענע את ראשו מצד לצד לנוכח המחשבה המזוויעה.
דרק בהחלט לא יקבל את זה בעין יפה, חשב לעצמו רן כשנזכר איך דרק חקר אותו באחד ממשחקי הכדורסל שלהם לגבי טיב יחסיו עם אמה.
כל שדרק ראה באמה היה תולעת ספרים חנונית שבילתה את רוב זמנה בספריית תיכון אלפרד ונכחה בערב בו פרצו לבית הספר והשחיתו אותו. הוא אהב להציק לחלשים ממנו ולעשות צחוק מהם, ורן לא רצה שאמה תהפוך למטרה הראשית שלו.
רן נכנס לכתתו והתיישב במקומו הקבוע בפישוק איברים, דקות אחדות לפני צלצול סיום ההפסקה האחרונה לאותו יום.
"טוב אם כך," מלמל לעצמו רן בהישמע הצלצול, "נראה שאצטרך לחכות לחזרה כדי לראות אותך, תולעת."
***
יום הלימודים נגמר סוף סוף והחזרה החלה.
לכל אורכה רן לא התיק את מבטו מאמה, אבל זו נמנעה מלהשיב לו מבט ונראה שהתעלמה ממנו במכוון. אפילו בסצנות המשותפות שלהם היא השתדלה שלא להביט בעיניו ישירות אלא על נקודה כלשהי בפניו. רן נותר מתוסכל כשהיה, היא ללא ספק כעסה עליו.
YOU ARE READING
התנגשות
Roman d'amour#מקום 1 ברומנטיקה ב 2017-2018!!! אמה היא נערה שקטה ומתבודדת, חבריה היחידים הם אינספור הספרים בספריית בית הספר שלה והספרנית סטלה הזקנה. אף אחד מעולם לא שם לב אליה כל כך, היא הרי החנונית הידועה של השכבה, עד אותו לילה בו דרכיהם של אמה ורן מצטלבות. רן...