התנגשות - פרק 35

4.6K 307 11
                                    


 בתחילת השבוע שלאחר התקרית עם רן אמה צעדה בדרך הארוכה ביותר לתיכון אלפרד מביתה, מבטיחה שלא תיתקל ברן בדרכה.

כשהחל השיעור הראשון שלה לאותו יום, אמה הודתה שוב בליבה על כך שלא היו לה שום שיעורים משותפים עם רן. מלבד החזרות, כמובן.

 אבל היום היה יום שני, היום היחידי בשבוע בו מיס ויולה קבעה שלא התנהלו חזרות, תודה לאל. אמה ממש לא הייתה מוכנה עדיין לפגוש את רן שוב.


אמה שפשפה את פניה בידיה כמה פעמים, בניסיון להתעורר, היא ישנה מעט מאוד שעות בלילה האחרון בגלל כל המחשבות שלה והדבר ניכר עליה היום.

עיגולים כהים קטנים נקוו תחת עיניה והיא רק בקושי שלטה במתקפת הפיהוקים שלה כל חמש דקות.

כשהפעמון צלצל וסימן את זמן ההפסקה אמה מהרה לצאת החוצה. היא הייתה חייבת למצוא מקום מחסה רק למקרה שרן יחפש אחריה, והכיתה לא הייתה מקום מוגן כיוון שרן ידע איפה למדה.

רק כשהייתה במחצית הדרך לספריית בית הספר אמה הבחינה לאן נשאו אותה רגליה. 

כן! חשבה לעצמה, עברו יובלות מאז הפעם האחרונה שישבה לשוחח עם סטלה.דקירת אשם תקפה את בטנה. 

עכשיו תוכל לשתף את סטלה בכל העובר עליה. ואולי לא? האם באמת כדאי לספר לסטלה על רן-צרות-הול? אותו בחור שהרס מחצית מבית הספר ומי היה יודע מה היה עושה לספרייה לולא אמה הייתה שם אתו באותו לילה.

אמה לא חשבה שסטלה תראה זאת בעין יפה, לא, בכלל לא. היה סביר יותר שתייעץ לה להשליך בחורים כמוהו לפח, הרחק הרחק ממנה.

אמה פתחה את דלת הספרייה ופסעה פנימה, אור דלק וערימת הספרים הישנים שהונחו שם מהפעם הקודמת שהייתה שם התפזרו מעט על הרצפה.

"סטלה?" קראה אמה כשהתקרבה לדלפק. שיערה האדום של סטלה הזדקר מעבר לשולחן הדלפק, ומיד לאחריו זוג עיניים בצבע כחול בהיר השיב לאמה מבט מבעד למשקפיים עבותים.

"אמה יקירה, האם זו את?" שאלה סטלה בחום.

"כן," מלמלה אמה ומהרה למקומה הקבוע מאחורי הדלפק, לצידה של סטלה. "מה שלומך, יקירה? חלף זמן מאז הפעם האחרונה שביקרת אותי."

"אני יודעת.. אני כל כך מצטערת, סטלה." השיבה מיד אמה.

"שטויות, אני בטוחה שהייתה לך סיבה. מה קורה אתך?"

"אני משתתפת במחזה של השנה, והחזרות לוקחות הרבה מזמני. אשתדל לבוא יותר מעכשיו."

סטלה השיבה לה חיוך מעונג. "חסר היה לך אם לא."

אמה ניסתה להשיב בחיוך אבל פיה התעוות ללא רצונה. מה סטלה תחשוב עליה אם תדע שהתרועעה כל כך הרבה עם רן הול לאחרונה?

סטלה כיווצה את גבותיה בהרהור וראשה נטה לעברה של אמה. "מה יש, יקירה? מה מכביד עלייך?" שאלה.

אמה בלעה והחליטה לשמור לעצמה את האמת, אבל ברגע שהרימה את ראשה לפגוש במבטה הדואג של סטלה המילים פרצו מפיה כמו היה זה סכר שנפרץ.

"הו סטלה," פתחה אמה, ולא היה דבר שיכל לעצור אותה.

התנגשותWhere stories live. Discover now