אמה סגרה את דלת הבית אחריה קצת יותר חזק מבדרך כלל כשנכנסה פנימה.
רקיעות הרגליים העצבניות שלה בדרך לחדרה עוררו את סקרנותו של אביה.
אביה הוריד את העיתון שקרא בו והביט בה דרך משקפי הקריאה שמוקמו נמוך על אפו.
"אני מניח שהכוכבים סבבו בסוף סביב הירח למרות הכל?" קרא אחריה בחיוך ניצחון.
"לא. הירח דווקא סובב סביב הכוכבים והכוכבים לא סובבים דבר. טעית. שוב." קראה אמה ומהרה במעלה המדרגות לחדרה.
גבותיו של אביה התכווצו בתהייה, אם טעה, מה כל כך עצבן את אמה המתוקה שלו?
אמה סגרה את דלת חדרה והתיישבה על מיטתה בפישוק איברים.
היא לא האמינה שהייתה עדה לעברה על החוק ובכל זאת הסכימה לשמור על שתיקה בשביל רן-צרות-הול. אבל, אוח, הוא שיטה בה, הערמומי הזה!
מה צבטה את גשר אפה, היה עליה לחשוב.
מה תעשה כשכולם יגלו מחר בבוקר מה התרחש בבית הספר?
המשטרה בוודאי תחזור כדי לתחקר תלמידים. מה אז יהיה עליה לעשות? אמה בכלל הייתה שקרנית גרועה.
אסור היה עליה לעשות את ההסכם המטופש ההוא עם רן-צרות-הול, היא תהיי חייבת לומר את האמת, אין שום דרך אחרת.
אמה נאנחה ונשכבה על מיטתה, אובדת עצות.
אסור היה לה לצאת מלכתחילה בשעה כזו לספרייה, אביה צדק. אבל המרחק מביתה לתיכון אלפרד היה כל כך קצר שאביה לא דאג מספיק בכדי להתעקש.
השעון על השידה לצד מיטתה של אמה קיפץ בצלצולים. השעה הייתה תשע וחצי, זמן לישון.
אמה קמה צחצחה את שיניה והחליפה את בגדיה לפיג'מה הקבועה שלה לפני שהתחפרה מתחת לסדיני המיטה שוב.
רגע לפני שהחלומות הגיעו לקטוף אותה אביה נכנס אל החדר בצעד חושש. "אמה יקירה, את ישנה?" לחש.
לרגע חשבה אמה לעשות את עצמה, אבל מיד נזפה בעצמה על המחשבה.
"לא אבא," מלמלה לפני שעזב. "הכל בסדר, מתוקה? נראית קצת... לחוצה."
"אני בסדר, אבא." השיבה אמה, "אני מצטערת אם הדאגתי אותך." אביה חייך קלות. "בסדר. לילה טוב, מתוקה."
"חלומות פז, אבא." מלמלה חזרה אמה ועצמה את עיניה.
בחלומה ראתה שוב אמה את רן-צרות-הול.
הוא עמד שוב קרוב קרוב אליה כפי שעשה מאחורי דלפק הספרייה וגהר מעליה.
אמה עצרה את נשימתה וחיכתה לידו שתסיט את שיערה מפניה, אבל הפעם רן השתמש באסטרטגיה אחרת.
ראשו נטה לעברה באטיות, מצחו נצמד לשלה ואפיהם כמעט נגעו זה בזה. "אמה," הוא לחש.
אמה התעוררה בקפיצה על מיטתה, נשימותיה כבדות.
היא הניחה יד על ליבה והכריחה את עצמה לעקוב אחר הפעימות, עד שנרגעה לגמרי ורק אז נשכבה שוב.
לחייה החלו לבעור מהמחשבה על חלומה.
מה קורה לה?
YOU ARE READING
התנגשות
Romance#מקום 1 ברומנטיקה ב 2017-2018!!! אמה היא נערה שקטה ומתבודדת, חבריה היחידים הם אינספור הספרים בספריית בית הספר שלה והספרנית סטלה הזקנה. אף אחד מעולם לא שם לב אליה כל כך, היא הרי החנונית הידועה של השכבה, עד אותו לילה בו דרכיהם של אמה ורן מצטלבות. רן...