התנגשות - פרק 90

3.3K 251 56
                                    


רן וג'יימי התמקמו באחת הכתות באגף התיכון, כיוון שכל הכתות באגף החטיבה היו תפוסות.

יחסית ליום שבת הבצפר היה מלא ותוסס חיים כמעט כמו ביום לימודים רגיל, חשב לעצמו רן.

"אוקי," התנשף ג'יימי כשזרק את תיקו לרגלי השולחן והתיישב לצד רן, "אנחנו פה. מה עכשיו?" רטן.

לרן הייתה תחושה שהנער נטר לו על כך שניצח אותו במשחק הקטן שלהם. המשחק לא ארך זמן רב, ג'יימי לא קלע אפילו סל אחד. רן שמח כשהסכים לשחק אתו אבל כמעט והרגיש שפל על ששיחק מול מישהו שגובהו היה קצת יותר ממחצית ממנו.

למרות זאת התרשם ממהלכיו המחוכמים של ג'יימי, ללא ספק היה לילד כישרון. הוא רק היה צריך לגדול קצת קודם.

ג'יימי נעץ בו מבט זעום, אגלי זיעה נצצו על מצחו.

"אהמ.. אתה תגיד לי." השיב רן, "אין לך איזה שיעורי בית לעשות? או עבודות להשלים, אני יודע מה שנותנים לכם.."

ג'יימי גלגל את עיניו. "איזה מן חונך אתה בדיוק אם אתה אפילו לא יודע מה לעשות בזמן החונכות?"

רן פלט נחרת צחוק, "לא יודע מה לעשות בחונכות, אתה אומר? אני?" הוא נאנח בתיאטרליות, "שטויות. אני יכול להבטיח לך שחונך כמוני עוד לא היה לך, ילד."

ג'יימי הנהן בהתרשמות מעושה, "אה-הא, על זה אני דווקא יכול להסכים אתך."

רן חטף את תיקו של ג'יימי במשיכה והעביר אותו לחיקו.

"היי!" קרא ג'יימי, "מה אתה חושב שאתה עושה?"

"חונך." השיב רן קצרות.

ובזאת פתח את התא הראשון של תיקו של ג'יימי וחיטט עד שמצא את שחיפש. "הו תראה מה מצאתי," קרא בגאון ושלף שתי מחברות לימודים. אפילו קלמר היה לו בתיק הזה שלו! זה היה מעל ומעבר למה שאפשר היה למצוא בתיק הלימודים שלי, חשב רן.

רן נענע את ראשו מצד לצד באכזבה, "לא באמת חשבת שאני אאמין שהגעת בלי כלום, נכון?"

רן פתח את אחת המחברות ודפדף, היא הייתה ריקה אבל מאחד העמודים נפל דף עבודה מקופל לשניים.

רן הביט בג'יימי ברוב משמעות, "נו, נו, נו.. נראה שבכל זאת יש לך איזו עבודה או שתיים להשלים, מה ילד?"

ג'יימי גלגל את עיניו שוב אבל חטף את הדף מידיו של רן, הוציא עט מקלמרו והחל לפתור את התרגילים.

רן הופתע, נראה שהוא באמת טוב בלחנוך, והוא אפילו לא ניסה.

"אז, אתה בכתה ט'?" ניסה רן לפצוח בשיחה בזמן שג'יימי צלל אל תוך דף העבודה.

ג'יימי פסק מכתיבתו כשדיבר, "אתה צריך להחליט מה אתה מעדיף שאעשה- אפתור תרגילים או אדבר אתך. וכן, אני בכתה ט'."

התנגשותWhere stories live. Discover now