התנגשות - פרק 93

3.4K 282 93
                                    


החזרה הייתה מצוינת.

הטובה ביותר שיצא לאמה להשתתף בה עד כה.

השחקנים כולם, פרט לרן, עלו בלי הדפים שלהם. אמה עצמה נאלצה לעצור במהלכה של סצנה או שתיים בכדי לבדוק מה היו שורותיה. אבל מלבד זאת הכל הלך כשורה, והשינוי שחל בהופעתו של רן היה מורגש. כשדקלם את משפטיו היה זה בביטחון, עם עצירות במקומות הנכונים ובטון המדויק. 

ומעל הכל בלי שגיאות קריאה, חשבה אמה וחייכה.

אמה לא שכחה להסתכל בעיניו בסצנות המשותפות שלהם כמו שאמר לה לעשות בחזרה בביתה, ודאגה לתרגל גם עכשיו את כל הטיפים שמיס ויולה נתנה לה בשבת.

עם סיום החזרה, כשהכיתה החלה להתרוקן לאיטה אמה אספה את דפיה ותיקה והתקדמה לעברו של רן.

רן העיף בה מבט מופתע, כנראה לא ציפה שהיא תהיי זאת שתפנה אליו.

"תולעת," אמר רן כברכת שלום, "נו, יצא לך להשתמש באחד מהתירוצים ששלחתי לך?"

"ששש," היסתה אותו אמה, שנלחצה שמא מישהו ישמע אותו אומר ששלח לה משהו. עיניה סקרו את השטח סביבם.

היחיד שעוד נותר בכיתה מלבדם היה אריק ג'ונסון שאסף במהירות את ערימת דפי החזרות שלו שנראה היה שתמיד מצאה באורח פלא את דרכה לרצפה.

"למה? מה יש?" שאל רן בגבות מכווצות, לא מבין מדוע השתיקה אותו.

אמה נשכה את שפתה התחתונה, אסור היה עליה לסגת עכשיו. היא צריכה להגיד לרן שרצתה לדבר אתו, כדי שתוכל להתוודות שהעדיפה לשמור על יחסיהם בסוד.

"רציתי לדבר אתך.." פתחה, והעיפה מבט אל מאחורי כתפה לעבר אריק שדחף כעת את דפיו לתיקו. "אבל עדיף שנהיה לבד." הוסיפה בלחש בכדי שאריק לא ישמע.

עיניו של רן ניצתו, חיוך ממזרי עלה על פניו כשענה. "קלטתי אותך."

"ביי אריק, נתראה מחר!" קראה אחריה אמה כשיצאה מהכיתה ורן בעקבותיה.

"ובכן," נאנחה אמה כשפנו במסדרון אל עבר המדרגות שהובילו לקומה הראשונה.

היכן עליי להתחיל? תהתה בתסכול.

רן תפס בידה בפתאומיות ועצר בעדה מלהמשיך ללכת. "את יכולה להפסיק עכשיו, תולעת. בואי," מלמל בחטף ומשך אותה אחריו אל עבר הכתה הקרובה.

"ידעתי שהיא תהיי ריקה, היא תמיד ריקה." אמר בעודו סוגר את הדלת אחריהם.

אמה הרימה גבות בשאלה.

ואז הוא התקדם לעברה בצעדים מהירים, ועוד לפני שהספיקה לשאול אותו מה עשה או מדוע הוביל אותם לכיתה הוא משך אותה אליו ונישק אותה.

התנגשותWhere stories live. Discover now