התנגשות - פרק 88

3.1K 240 34
                                    


רן שרק לעצמו מנגינה משמחת בזמן שצעד היישר אל תוך גוב אריות.

או במילים אחרות, חדר המורים של תיכון אלפרד.

בדרך כלל הוא היה נמנע בכל דרך אפשרית שכף רגלו תדרך במקום הארור הזה אבל היום היה יום שישי, היום המועדף עליו בשבוע בתיכון כיוון שלמד מעט מאוד שעות ובנוסף דבר לא יכל להרוס את מצב רוחו המרומם שעוד נותר מאתמול.

חוץ מזה, הייתה לו משימה חשובה ביותר לבצע כאן.

הוא היה חסין אפילו בחדר המורים העמוס.. מורים.

רן חיפש במבטו אחר מיס ויולה המרחפת ומצא אותה יושבת בפינה מרוחקת ומפטפטת בעליזות עם עוד שתי מורות שללא שום ספק שנאו אותו שנאת מוות ככל הידוע לו.

רן לקח נשימה עמוקה, הכין עצמו לקרב המתיש והלך לעברן.

כשנעמד מאחורי גבה של מיס ויולה הספיק לשמוע אותה ממלמלת בעליצות משהו בסגנון "31 דרכים לחסל בחור בעזרת כרוב כבוש" לפני ששתי המורות האחרות פסקו מצחקוקן, כחכחו בגרונן ברוב משמעות וסימנו לה במבט נוקב שמישהו מאחוריה.

מיס ויולה הסתובבה וכשראתה את רן חיוכה שב מיד לפניה. "מר הול הצעיר!" קראה בשמחה. "כמה טוב לראות אותך, אתה צריך לדבר איתי?" שאלה בתקווה.

רן נמנע מלהביט בשתי המורות האחרות שלו שנראו כאילו כל אחת מהן ניסתה בדרכה שלה לצלוב אותו במבטה בלבד. הוא ממש הרגיש שקדחו בו עם עוצמת מבטן.

רן בלע והתמקד במיס ויולה המוזרה, הוא התקשה להאמין שהרגע סיפרה משהו שקשור ל31 דרכים אפשריות לחסל בחור בכרוב כבוש. 

מה מעסיק את המורות של היום? תהה בינו לבינו ונרעד מהמחשבה.

"כן, רציתי לעדכן אותך במצבה של אמה," אמר רן.

"הו.." מיס ויולה הנהנה בהסכמה ונעמדה מיד על רגליה. "גבירותיי, תאלצו לסלוח לי." מלמלה בנימה מתנצלת אל עבר המורות שהשיבו בחיוך אוהד, "נמשיך את הסיפור אחר כך." הוסיפה מיס ויולה וקרצה.

קרצה!

רן הלך בעקבותיה אל עבר פינה שקטה בחדר המורים.

"כן?" שאלה מיס ויולה בהרמת גבות כשהיה זה רק הם.

"טוב אז ככה," פתח רן, "ביקרתי את תול- אמה, בימים האחרונים כמו שאת יודעת, הבאתי לה את השיעורים שהבאת לי. אתמול עשינו חזרות יחד למחזה, היה.. טוב." היה ממש טוב, חשב בליבו רן, או הו היה מעולה.

גבותיה של מיס ויולה התרוממו עוד יותר, "כל הכבוד! ביצעת עבודה נהדרת בתור הפרטנר של אמה. אני בעצמי מתכננת לבקר אותה בסוף השבוע."

רן חייך, "תודה. ובאמת? מסרי לה ד"ש בשמי."

"אבל אמרת שפגשת אותה רק אתמול." צחקה מיס ויולה.

התנגשותWhere stories live. Discover now