התנגשות - פרק 9

6.3K 391 10
                                    



אמה חלפה במהירות על פני הנזק שנגרם לחצר תיכון אלפרד ונכנסה למבנה בית הספר.בטוחה בכל ליבה שרן-צרות-הול יצא מדעתו, והיא תצא משלה אם תפעל לפי הבטחתה לו.

היא לא תוכל לשקר לגבי זה, לא. אם יפנו אליה, החליטה אמה, היא תספר את האמת.

השיעור הראשון שלה לאותו יום היה ספרות, תודה לאל, דרך מצוינת להסיח את דעתה מהמתרחש מחוץ לכותלי בית הספר.

אמה התיישבה בשורה הראשונה בכתה הרגילה שלה והמתינה לבואה של המורה המועדפת עליה.

הצלצול נישמע לאחר כמה דקות, תלמידים ותלמידות נהרו פנימה ותפסו את מקומותיהם ברחבי הכיתה.

אצבעותיה של אמה שיחקו בעצבנות בקצות תלתלי הצמה שלה בהמתנה.

מלמולים הגיעו לאוזניה של אמה מהנערות שישבו במרחק שני כיסאות ממנה. "אני לא מאמינה שהם באמת עשו את זה!" קראה האחת, "אני נשבעת, התחננתי בפני דרק שיוותר על הרעיון הזה, הוא פשוט התעלם ממני. אבא שלו הולך להרוג אותו." קראה האחרת.

"יש לך מושג איפה הם עכשיו?"

"שמעתי שמישהו עבר באזור באותו זמן וראה אותם הזמין משטרה. הם הגיעו לתחנה אתמול בלילה, אבא של דרק מסרב לשחרר אותו בערבות, הוא אומר שהוא צריך לחטוף את מה שמגיע לו. דרק המסכן..."

"מה עם האחרים? מי עוד נתפס?" שאלה בהתלהבות השנייה, מלקטת את השמועות העסיסיות.

"עד כמה שידוע לי דרק תכנן ללכת עם שון, נוח אולי גם דניאל, אבל ההורים שלהם בטח כבר שחררו אותם."

"מה לגבי רן?"

אמה עצרה את נשימתה והטתה את ראשה לשמוע טוב יותר. 

"המשטרה מעולם לא מצאה אף אחד מלבדם."

אמה שחררה נשימת רווחה מבין שפתיה. זה בסדר אם כך, חשבה, רן אפילו לא חשוד. מה שאומר שהיא לא תיאלץ לשקר בשביל אף אחד.

מיס ויולה נכנסה לכיתה והשיעור החל.

שאר יום הלימודים עבר ביעף, בעוד אמה המשיכה להרהר לגבי שאר הנערים שנתפסו ומה יעלה בגורלם.

במשך כל היום אמה הייתה כל כך עסוקה במחשבותיה עד שכמעט ולגמרי שכחה לגבי החזרות הראשונות למופע הסתיו שהבטיחה למיס ויולה שתיקח חלק בהם.

אמה הייתה בדרכה לשערי התיכון כשפנתה חזרה לחדר החזרות בקומה הראשונה של בית הספר.

אמה נכנסה לכתה המצומצמת שכיסאותיה כבר היו מסודרים במעגל וכל השחקנים המשתתפים ישבו במקומם.

"אני כל כך מצטערת על האיחור, מיס ויולה." התנצלה אמה ותפסה את המקום הריק היחידי במעגל לצד אריק ג'ונסון. 

"זה בסדר אמה, עוד לא התחלנו עדיין. אנחנו במילא ממתינים."

אמה הרימה את גבותיה בהפתעה. "באמת? למי אנחנו ממתינים?"

חיוכה של מיס ויולה צפן סוד. בדיוק כשפתחה את פיה להשיב דלת הכתה נפתחה שוב ורן-צרות-הול פסע פנימה. 

הו לא, חשבה אמה. לא יכול להיות.

מיס ויולה חייכה מאוזן לאוזן. "עכשיו אנחנו יכולים להתחיל, אבל קודם, אני שמחה להציג בפניכם את רן הול, שמצטרף למופע הסתיו שלנו!"

מלמולי ברכות עברו בין כולם ומחיאות כפיים החלו, רק אמה הטיחה את כף ידה במצחה.

"נכון שזה נפלא?" קראה מיס ויולה.


התנגשותWhere stories live. Discover now