התנגשות - פרק 12

5.8K 378 21
                                    


"מה?!"

קראו רן ואמה פה אחד ברגע שהתיישבה אמה שוב במקומה.

הם החליפו מבטים מבוהלים זה עם זה.

מיס ויולה חייכה אל שניהם וספקה כפיים בהתרגשות. "כן, כן, אתם מושלמים לתפקידים האלו!"

 רן פלט נשיפת צחוק. "אני מצטער מיס, אני חושב שחלה טעות קטנטנה. אני, אהמ, לא באמת משתתף במחזה. את מבינה, אני כאן לא מרצוני החופשי, אני לא אמור לקחת חלק ב-"

"כמובן שאתה אמור! הרי המנהלת דיברה איתי באופן אישי. אני מודעת היטב לתנאי שלך רן הול."

 רן חשק את לסתותיו. "אוקי, אני יכול לקחת חלק, אבל לא תפקיד שכזה. לא אמרת משהו על זה שהמק'ול הזה הוא איזה דמות ראשית או משהו?" מיס ויולה הנהנה בחיוך רחב. "אה-הא," המהמה חזרה.

 "ובכן, אם כך, זה לא בשבילי. אני אפילו לא לוקח שיעורי משחק, אני חושב שהדבר הנכון ביותר יהיה להתחיל מתפקיד קטן, ניצב אולי, ו-"

"הו אל תדבר שטויות יקירי, למה אם כך הצגת את אחת מתכונותיו הבולטות ביותר של מק'ול בהצגה הקטנה שלך ושל אמה הרגע- הנטייה לעצבן את בלייר כהוגן?"

"לא, מיס את לא הבנת, לא הייתה כאן שום הצגה משותפת, הייתי מופתע בדיוק כמוך מההתפרצות, המרעננת, יש לציין," רן העיף מבט קצר לכיוונה של אמה, וזו נשפה ברוגז על הפוני שלה, "של אמה. אבל לא היה לי שום חלק בזה, אני נשבע."

"שקרן שכמותך," מלמלה אמה, חזק מספיק כדי ששאר הכתה תישמע. כולם התעניינו בשיחה שהלכה והתלהטה ותהו מי מבין השניים דבר אמת.

 מיס ויולה נראתה היחידה שהייתה מאושרת מהמצב. "כך או כך, בין אם היה זה במכוון או לא, ראיתי את זה. ראיתי את הניצוץ ההוא ביניכם. אותו ניצוץ בין בלייר למק'ול. אף אחד לא יוכל לשחק אותם טוב יותר משניכם, כי זה כבר קיים בכם, במערכת היחסים שלכם."

לרגע קצר שקט השתרר בכתה, ואז אמה ורן פרצו בצחוק. הם היו היחידים שצחקו בכתה כולה. 

"ניצוץ-"

"בולשיט-"

"הו בחיי,"

"מערכת יחסים!"

החיוך נעלם כלא היה מפניו של רן ראשון. "אין מצב."

"בהחלט לא." המשיכה אמה.

מיס ויולה נופפה בידיה בקוצר רוח כמו כדי לגרש זבוב מעצבן מפניה. "זה לא נתון לדיון. לא עכשיו בכל אופן, אם יש איזושהי התנגדות תוכלו לפנות אליי בסוף השיעור. עכשיו, נמשיך בעניינינו, מי מעוניינת לשחק את מריה?"

רן נשען חזרה לאחור בכיסאו ונאנח בחוסר אמון. לא ייאמן! הוא בתפקיד ראשי! מיס ויולה איבדה את הראש...       "רק כדי להיות ברורים," לחש לכיוונה של אמה, "אנחנו נהיה הראשונים לגשת אליה בסוף השיעור המגוחך הזה."

אמה הפנתה אליו את מבטה המצמית. "תהיה בטוח בזה." החזירה, והסתובבה.

התנגשותWhere stories live. Discover now