"רן, תתעורר! תתעורר עכשיו רן, אתה תאחר! רן!!!"
רן התהפך על צדו השני וניסה להתחמק מהקולות המעצבנים שהפריעו לשנתו הנהדרת.
אמו תפסה בשמיכה שלו וקרעה אותה באכזריות שלא נראתה כמותה מעליו. רן נאנק ומהר לסוכך על פניו מפני קרניה החטטניות של השמש.
"אמא.." מלמל בקול צרוד משינה, "שבת. אין בצפר." התלונן.
אמו הניחה את ידיה על מותניה ונענעה את ראשה מצד לצד בחומרה. "המנהלת שלך התקשרה לא מזמן להזכיר שאתה צריך להגיע לחונכות היום. עכשיו."
עיניו של רן נפקחו באחת. שבת. חונכות. עונש.
"שיט," סינן רן ועבר לתנוחת ישיבה על מיטתו.
"אה-הא," מלמלה אמו בטון יודע כל, "זה מה שחשבתי."
עשר דקות לאחר מכן רן כבר דדה בכבדות אל תוך המטבח בחיפוש אחר אנרגיות מחודשות.
"מה אתה חושב שאתה עושה?" קראה אמו בזעזוע כשהבחינה בו מגשש במקרר.
"מחפש אחרי משהו לאכול, מה זה נראה שאני עושה.." התגונן רן.
אמו ניגשה אליו, הוציאה את ידיו מהמקרר וסגרה אותו בטריקה. "לא, חמוד שלי. אני לא בטוחה שהבנת את זה נכון. אתה אמור להיות בתיכון שלך. ברגע זה."
"בסדר אני אכין לעצמי משהו מהיר." השיב רן.
"לא, רן. אין לך זמן להכין משהו מהיר. פעם הבאה כדאי שתחשוב על זה לפני ותתעורר מוקדם יותר. או לפחות היית אומר לי, אני הייתי דואגת להעיר אותך. למה לכל הרוחות אני צריכה לשמוע על זה בפעם הראשונה מהמנהלת שלך, חצי שעה לפני שאתה צריך לצאת?" הטיחה אמו בהאשמה.
רן פטר את דבריה בהינף יד. "אמא, אין לי כוח לשטויות האלה, אני עייף."
"מה עשית?" התעקשה אמו, "מה עשית הפעם שדורש ממך להגיע לתיכון גם בימי שבת?" קראה. "לא עשיתי כלום, אוקי?" קרא רן, מרים גם הוא את קולו. "זה הכל באשמת המנהלת. היא פשוט שונאת אותי אז היא מחפשת אותי. זה הכל. עכשיו אני יכול לחטוף משהו לאכול או שגם זה אסור לי?"
"תעשה מה שבא לך. אתה במילא אף פעם לא מקשיב לי." מלמלה אמו בכעס ופנתה ממנו.
רן שלף תפוח מקערת הפירות שהונחה על שולחן האוכל במטבח ויצא מביתו בסערה.
הוא החליט לנסוע במכוניתו בשביל להגיע מוקדם ככל האפשר.
"איחרת."
קבעה המזכירה חמוצת הפנים כשרן התייצב מולה והשתדל להסדיר את נשימתו. הוא רץ מרגע שהחנה את מכוניתו בחניית בית הספר.
"כן, אני יודע.. הייתה תאונה בדרך, וחסמו את הכביש לרגע כדי לפנות. חתיכת סיפור." אלתר רן.
YOU ARE READING
התנגשות
Romance#מקום 1 ברומנטיקה ב 2017-2018!!! אמה היא נערה שקטה ומתבודדת, חבריה היחידים הם אינספור הספרים בספריית בית הספר שלה והספרנית סטלה הזקנה. אף אחד מעולם לא שם לב אליה כל כך, היא הרי החנונית הידועה של השכבה, עד אותו לילה בו דרכיהם של אמה ורן מצטלבות. רן...