Bu gece sooonn..biraz sonraa sgdndjd
Bu bugünün son bölümü. Hadi Behlül kaçar. Bye.Keyifli Okumalar! :)
°Kerem°
İş hayatı kim ne derse desin evde sürekli ağlayan ya da bağıran bir kadından ya da mızmız bir kız çocuğuna bakmaktan çok daha kolaydı. Bugün Zeynep'in de işe gideceği gün olması nedeniyle ben de şirkete gelmiştim. Yine birkaç saçma toplantıya girmek ve dinlemesem de bedenen orada gözükmek zorundaydım.
Can şirkete gelince her zaman yaptığı gibi benim odama uğradı. Başlarda Yağmur için çok sık bu kata geliyordu ama şimdi Yağmur da izine çıkınca ikimiz kalmıştık. Yani bir sekreter elbette vardı ama kırk beşini rahat geçmiş kadına bakmak için geleceğini sanmıyordum. Evet bu geçici kırk beşlik sekreter de kesinlikle Zeynep'in işiydi.
"N'aber kardeş?"
"Dertli."
Önümdeki koltuğa çöktü.
"Hayırdır?"
"Benimkilerle uğraşıyorum işte."
Bir of da o çekti.
"Ee ben de uğraşıyorum."
"Ne olacak halimiz?"
"Tabii seninki daha zordur bir şey diyemem. Saygı duyuyorum."
"Of Can teselli mi bu?"
"Ee ikinci çocuk için kasmayacaktınız abi, hayırlı olsun bu arada erkek geliyormuş."
"Sağ ol. Darısı senin başına."
"Umarım ama bir beş sene sonra olsa iyi olur."
"Niye lan? Ne kadar sıkıntı çeksek de bebeği kucağımıza aldığımızda unutuyoruz."
"Vay yarı anne Kerem Sayer vay. Sen ne duyguluymuşsun ya."
"Gerçek bu lan! Bir tane de erkek olacak işte benden kralı yok."
"Orası kesi tabii."
Sırıttım.
"Ee senin kız ne alemde?"
"İlk adımlar, ilk kelimeler aşamalarındayız biz daha. Sizinki gibi çok çeneli olamadı. Daha çok var."
"Aman boş ver olmasın ya. Bezdim ben onun elinden."
"Harbi bu duruma düşecek adam değildin sen."
"Ayağın bir kaydı mı kurtulamıyorsun gerçek bu ama kurtulmak istediğim de söylenemez."
"Haklısın. Ne olursa olsun baba deyişini duymak güzel bir his. Ama sizinki tam Asi. Adını doğru koymuşsunuz yani."
"İyi seçeriz."
"Bu iş de beni sıkıyor."
"Al benden de o kadar. Onlardan kaçmak için buraya geliyorum ama sıkıcı ve bir boka yaramayan toplantılara gir çık bir şey de kazanmıyoruz. Yani paradan bahsetmiyorum, anlarsın ya."
Can sakalını kaşıdı.
"Kendini yaktın beni neden yakıyorsun lan sen? Beni terfi etmeyecektin. Ben de sana onay veren aklıma tüküreyim. Ben ne güzel salaş salaş geçinip gidiyordum."
"Ne güzel Genel Müdür Yardımcısı oldun lan daha ne? En üstten bir alt. Buldun da çene yapıyorsun bir de."
"İyi de o zaman burada geçirmek zorunda olduğum vakitler arttı. Sen de bir var bir yoksun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz [ZeyKer]
ФанфикArabanın kaputuna yaslanmak için adımımı attığımda karanlık ve boş sokakta yankılanan sesleri duydum. "Sen kimsin lan? Ha kimsin söyle! Ne hakla bana böyle şeyler dersin?" Yönümü değiştirip kapının kolunu tuttum ama açmadım. İçimdeki dürtü beni...