Selamlar. Nasılsınız?
Yeni bölüm getirdim sizlere. İftar hediyesi :D Gülerek yazdığım bir bölüm oldu. Atışma ağırlıklı. Umarım seversiniz. Gif çok tatlıı <3
Bu bölümün itahfı RuveydaBetul_2001'e gidiyor. Umarım beğenirsin canım. <3
Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Bölüm sonu çok yarım kaldı ama uzun oldu bayağı. Ve bomba. Vuslat vakti geldi! Hadi size büyük spoii verdim. Daha ne?
Keyifli Okumalar! :)
°Zeynep°
Hafif bir ürperti bedenimden geçerken gözlerimi aralayıp etrafa baktım.
Her zamanki gibi fazlasıyla dağınık yatmıştım ve üstüm açılmıştı. Üşümem gayet normaldi.
Saat sabahın altısını gösterirken Kerem'e döndüm. Ya da yataktaki boşluğa. Neredeydi bu?
Havadan mı sudan mı bilinmez, uykumu almış hissediyordum. Enerjim de yüksekti. Normalde beni yataklardan sürükleyerek kaldıran Yağmur, bu halimi görse bana gülerdi.
Gözlerimi ovuşturarak yatakta doğruldum. Alt kattan gelen seslere kulak kabartarak aşağıya indim. Kerem kapıya yönelmişti. Nereye gidiyordu bu?
"Kerem?"
Kaşınan bacağımı kaşıyarak çarpık bir şekilde yanına ulaştım.
Sabır diler gibi bir ifadeyle, gözlerini yukarı diktikten sonra tam gözlerime odaklandı.
"Neden uyumuyorsun sen?"
Alaycı bir kahkaha attım.
"Tüm gün uyumamı mı tercih ederdin? Hem nereye gidiyorsun dedim?"
Yanına ulaşarak omuzlarına tutundum. Gözleri 'ben uyumadım'diyor gibiydi. Sebebini de az çok biliyordum ama ben ona 'gelme yanıma yatma' mı demiştim. Kendi kendine alevlenmişti.
He kızım he!
Üzerinde uzun kollu bir tişört, altında da salaş bir eşofman vardı. Dudağından öpmek için yaklaştığımda başını sağa çevirdi.
Öpücüğüm dudağının kenarına denk gelmişti.Yine solundan mı kalkmıştı, ne yapıyordu bu?
Uyumadı dedin ya biraz önce salak!
Bozuntuya vermeden geri çekildim.
"Spora mı gidiyorsun?"
"Evet."
"Bu eşofmanının hali ne peki?"
Altına baktı.
"Ne var ki?"
"Düşmekle düşmemek arasında sıkışıp kalmış Kerem. Çek şunu biraz yukarı."
"Saçmalama Zeynep. Daha nereme kadar çekeceğim."
"Koşarken düşerse, kıçını görürsün."
"Haklısın. Ama ben değil de çevremdekiler görür."
"Sinir. Ben de geleceğim o zaman seninle."
"Güzelim ne bu kıskançlık? Alt tarafı koşup geleceğim."
"Ne kıskanması manyak mısın? Ben günün her saatinde spor yapabilirim. Spora bayılırım. Hele koşmak ooo."
"Cidden mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz [ZeyKer]
Hayran KurguArabanın kaputuna yaslanmak için adımımı attığımda karanlık ve boş sokakta yankılanan sesleri duydum. "Sen kimsin lan? Ha kimsin söyle! Ne hakla bana böyle şeyler dersin?" Yönümü değiştirip kapının kolunu tuttum ama açmadım. İçimdeki dürtü beni...