En yüksek performansınızı sergilemenizi gerektiren durumlarda, zamanlamayı doğru yapmak ve enerjinizi odaklayabilmek başarı ile başarısızlık arasındaki sınırı oluşturmanızı sağlayarak zorluğun üstesinden gelmenize yardım eder.
Günümüz dünyasında fiziki enerjiye ilaveten zihinsel ve psikolojik direncimizin güçlü olmasını gerektiren durumlarla da karşılaşıyoruz. İşte, evde ve eşinizle veya çocuklarınızla yaşadığınız stres yüküyle baş etmek zorlaşabiliyor.
Atletlerin yanı sıra, yöneticiler veya söz gelimi güvenlik çalışanları da zihinsel olarak güçlü olmaya ihtiyaç duyarlar. Her birey doğru kararları verebilecek ve doğru zamanda doğru hareket etmesini sağlayacak dayanıklılığa ihtiyaç duyar.
Bir insanın mental dengesi ve psikolojik fonksiyonu ne kadar güçlü olursa, belirlediği hedeflere ulaşırken karşılaştığı zorluklarla da o kadar iyi başa çıkacaktır. Bir insan, bedensel ve zihinsel olarak doğru dengeyi kurabildiği sürece potansiyelini maksimuma çıkarabilir.
Dolayısıyla iyi bir iş/yaşam dengesi, kaliteli uyku, egzersiz ve iyi ilişkiler, mental ve psikolojik fonksiyonun düzgün şekilde işlemesi için kritik öneme sahiptir. Bunun içinse doğru itikad çok önemlidir. Itikadsız inanç,inançsız ilim ve de ilimsiz amel olunmaz.
Ismen Dua ile Selâmetle...