Soru-Sorun ile Cevap-Çözüm

89 8 0
                                    

Bismillàh...
İlahî Rahmet Dergahın birinde ikindi vaktinin Münazaralı Çay Mola'sında üstadın izrabı ile çırağın çırağından tefekkür ettiren cevabını hayranlıkla dinlerken ve de yıllardır karşı karşıya kaldığımız soruların-sorunların ve cevapların-çözümlerin aynı eksen üzerinde olduğunu dillendirmemize rağmen...

Üstadın biri:
Tevhid ehli olduğunu iddia eden cemaatler aynı şehir de olmalarına rağmen bir araya gelemiyorlarsa cemaat liderleri ya NEFİS YAPIYOR ya da EL VERA vel BERA akidesini (Allah icin dost ve düşman olmak)yanlış yerde kullanıyor demektir.....
- Neden bir araya gelip ortak ve ayrılığa düştükleri sebepleri İLİM EHLİNE ARZETMİYORLAR?
- Neden her cemaat kendi halinden memnun?
- Neden adam çalma ya da adam kaybetme korkusu yaşarlar?
- Nedenleri çoğaltmak mümkün...
BİR MÜSLÜMAN OLARAK VALLAHİ ÇOK ÜZÜLÜYORUM.....
Cemaat liderleri samimi olsalardı mutlaka bir araya gelip çözüm bulmaya çalışırlardı...

Çırağın Çırağı:
Cemaatlerin aynı çatı altında birleşmesi gerekmez. Önemli olan cemaatlerin tevhidi bir hareket olmasıdır. Aynı merkeze bağlı ve aynı gayeye sahip olduklarında isimleri ve idarecileri farklı da olsa Vahdet gerçekleşmiş olur. Bu tıpkı aynı milli eğitime bağlı olan ve müfredatını tek merkezin belirlediği okullara benzerler. Misal anadolu liseleri, meslek liseleri, imam hatipler vesaire gibi.Hangi akıl sahibi bütün okulları tek bir okul yapalım diyebilir ki?
Aynen öyle gayesi ve hedefi aynı olan Tevhidi Cemaatler farklı gibi dursalarda, esasen aynıdırlar.
Ayrıca davetin yaygınlaşması için bu şekilde daha hayırlı olmakta, hareketin hantallaşması ve kontrolden çıkması engellenmekte, cemaatler birbirlerinin eksikliklerini tamamlamaktadırlar...

Heyhat ki ne Heyhat...
Birden bire gözler üzerime çevrilip, hafif dökülen acziyetlerin-kurdun pençesi arasında parçalandığını-yeni idrak ediyormuşcasına, tüm yaşanılan ve yaşatılan acı ve kederlere rağmen verilmiş olduğumuz mücadeleye azim ve teslimiyetle devam ettirmemin, kendilerine vermiş olduğu bir çaresizliğin nidasıyla ...
Ne yazık ki durum bilinenden ve de bilinmeyenden daha da vahim...
Şöyle ki:
Hep resmin tamamını görmek, görebilmek lazım.Son zamanlardaki gözlemlerimizde çok çarpıcı bir noktaya vakıf olduk.Siyonizm diyoruz, her taşın altında her kötülüğün başında Yahudiler var diyoruz.
Siyonistler masonlar kriptolar ve türevleri ...
Hepsi yahudi planlarının sonuçları ve oluşumları değil mi?
Evet öyle.
Lâkin kıyameti zorlayan bu şeytanî planların ardındakiler aslında Yahudiler değil. Bu planda yahudiler de sadece maşa.
Onların o binlerce asırlık nefretleri, kompleksleri ve uğruna her kötülüğü yapmaya hazır oldukları ülküleri-hedefleri var ya; işte bu gözü karalığı kullanan perde arkasında birileri var. Yahudiler Büyük İsrail'i kurabilmek için Ortadoğu'yu ve hatta dünyanın tamamını birbirine katmaya dünden hazırlar. Bu hırsı kullanan en tepe de birileri var. Dünya harap olsun istiyorlar ve bunu zaten yapmaya hazır bir kesim varsa onları neden kullanmasınlar?
Onlara kötülük için her imkanı her kolaylığı neden sağlamasınlar?
Onlar perde arkasında rahat koltuklarında dünyanın yerle bir olmasını seyredecekler. Bunu yahudi eliyle yapıyorlar çünkü dünya da en enayi, en hırslı, en hain, en gözü kara onlar var...

Meramımı doğru ifade edebildim mi bilmiyorum ama bu görünmeyen ve yahudileri dahi piyon olarak kullanan "tepedekiler" hiçbir dine mensup değil. Ateist de değiller. Hiçbir ahlaki değerleri yok. Onlar için her kötülük mübah. Peki Kim bunlar ?
Onlar şeytana tapan paganistler.
Yani satanistler. Siyah giyinip kedi kesenler gelmesin aklınıza. Bunlar bambaşka...Şimdilik bu kadar yeter..!

Ves'selâmetle

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin