Gekeceksen Nasûh Tövbe'ye Gel

173 4 0
                                    

Dipnot:
(Tevbedeki tekrarlar yalnızca dua ve tevbe sonlarındaki TEVBE ETTİM ESTAĞFİRULLAH YA GAFFAR cümlesinde yapılacaktır)

Euzübillahimineşşeytanirracim.

Bismillahirrahmanirrahiym.
Günahları örten ve mağfiret eden, dilediğini günah işlemekten alıkoyan Allah'ım! Senin cezanı ve azabını hakedecek günahlar işledim. EL GAFUR!(kullarının günahlarını bağışlayan) isminin hürmetine işlediğim günahların affı ve tövbesi için huzuruna pişmanlıkla tövbe ve secde etmeye geldim.

Allah'ım!
Affedilmeme izin ver, eğer sen affetmezsen dünyam ve ahretim helak olur. Bu yaşıma kadar geride bırakmış olduğum zaman, dünya ve ahretime faydası olmayan derin bir uyku ve gaflet içinde geçti. Allah'ım bu ne kötü bir yol, bu ne kötü bir uyku. Senin emirlerinden, sözünden, kitabından, dininden ve peygamberlerinden ve sana kul olmaktan yüz çevirip, dünyanın derdine, verdiklerine, eğlencesine düşüp, hayaline ve görüntüsüne dalıp, ahretimi unuttuğum için büyük bir helak ve yıkım içerisindeyim.

Ben ki günahkar bedeni cehennem ateşinde yanmayı hak etmiş olan, aciz ve güçsüz kulun senin isimlerine sığınır ve affedilmeyi beklerim. Affetmeyi, mağfireti ve hidayetini dilediği kuluna veren ve onu nankörlüğü ile cehenneme gitmekten kurtaran, günahlarının affı ve tövbesi için vakit veren Allah'ım! Güzel isimlerine, tek ve bir olan, eşi benzeri olmayan, bütün kainatta Esma-ül Hüsna'nın İsimleriyle kendini tanıttıran, varlığının yüce şanına sığınır ve senden başka kurtarıcım olmadığına şehadet ederim..

EŞHEDÜENLAİLAHEİLLALAH ve yine şehadet ederim ki Muhammed aleyhissalatu vessalam senin kulun ve Rasulündür.. VE EŞHEDÜ ENNE MUHAMMEDEN ABDEHÜ VE RASULEHÜ..

Allah'ım sana tam bir hidayet ile razı olduğun bir kul olmayı bana, aileme ve tüm Ümmet-i Muhammed'e nasip eyle ve bizleri iman üzerine yaşat ve öylece huzuruna al.

YÂ RAHMAN!
Dilimle, nefsimle, bedenimle ve azalarımla işlediğim bütün günahlarımın affı için senin bağışlayıcılığına ve büyüklüğüne niyaz ederim...

Allah'ım kullarından gıybet ettiğim, iftirada bulunduğum, alay ettiğim, hor gördüğüm, kınadığım, küçümsediğim insanlara dilimle yaptığım bütün zulümlerden ve kötü sözlerden YÂ GAFFAR! (çok affeden) isminle tövbe ettim. Tövbe ettim. Tövbe ettim. Estağfirullah Yâ Gaffar!
( Tövbe ettim. Estağfirullah Yâ Gaffar 100 kere tekrar)

Allah'ım soyumdan ölmüş ve sağlara, arkadaşlarıma, komşularıma, tanıdığım ve tanımadığım insanlara yaptığım gıybet, iftira, kınama su-i zan, haset, kibir, koğuculuk ve beddualardan YÂ TEVVAB! (bütün tevbeleri kabul eden) isminle tövbe ettim. Tövbe ettim. Tövbe ettim.
Estağfirullah Yâ Gaffar! (Tövbe ettim. Estağfirullah Yâ Gaffar 100 kere tekrar)

Allah'ım!
Anneme ve babama, verdiğin hayata, kadere, yaşama ve ölüme, sağlığıma ve hastalığıma, hayırlara ve şerlere, afiyete, nimetlere, yediklerime ve içtiklerime, giydiklerime isyan ettim. YÂ AFÜVY (kullarını çok çok affeden) isminle tövbe ettim. Tövbe ettim. Tövbe ettim. Estağfirullah Yâ Gaffar!
( Tövbe ettim. Estağfirullah Yâ Gaffar 100 kere Tekrar)

Allah'ım!
Bedenime ve yarattığın azalarıma şükürsüz davrandım isyan ettim.. Gözlerimle, kulaklarımla, ellerimle, ayaklarımla, dilimle, midemle ve bütün vücut azalarım ile günah işledim günahlarımdan tövbe ettim. Tövbe ettim. Tövbe ettim.
Estağfirullah Yâ Gaffar!( Tövbe ettim. Estağfirullah Yâ Gaffar 100 tekrar)

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin