Türkiye de İlahiyat Fakultelerini bitirenleri;
İlahi icazet sahibi görüp,
onlardan gelenleri kabul eden ama Resul(sav)'den gelene şaibe ile bakan aptal zihniyetin tevrat ve incilin muharrifi rahib ve hahamlara itibar edenlerden ne farkı ola acep.
Aksine daha rezildirler.
Ülkemizde dinine mensup olmayan bir(!) Müslüman...!?!Bismillâh...
Allâh (cc)'a,nimetlerine ve yüceliklerine hamd eder;
Rasül-ü Zişan Muhammed(sav)'e, O'nun Al'ine,Sahabelerine ve Tabiilerine Salât ve Selâmlar dilerim.
Rabbim !
Öğrendiğim ve öğrettiğim şeyler husüsunda beni nefsimle başbaşa bırakmandan sana sığınırım.Rabbim !
Yazdığım şeylerden bana düşen payın, nefsin arzularından bir gizli arzu veya Şeytan ya da heva hevesin getirdiği düşkün bir tarafgirlik olmasından sana sığınırım.Rabbim !
Tarafından lutfedeceğin, gözlerden
perdeleri kaldıran, kalblerden vesveseleri silen, her türlü garaz ve kinleri sevgiye döndüren bir fetihle Müm'in/Müslüman kardeşlerimizle aramızdaki engelleri yok etmeni istiyorum.Rabbim !
Okuyucularımıza sunmuş olduğumuz bu ve benzeri bilgilerle güttüğümüz gayenin yalnız senin rızan olması için bizden ihlas ve içtenlik nimetini esirgememeni yalvararak istiyorum.
Rabbim !
Senin son derece lütufkâr, ihsankâr ve merhametli olduğun muhakkak...
[ Âmin... ]Ismen Duâ ile Selâmetle...