Insan (!..)

50 8 4
                                    

Bana kalırsa en büyük sorunumuz,
yeryüzünde hâlâ düşük zekalı insanların sayısının,yüksek zekalı insanların sayısından çok daha fazla olması.Düşük zekalı insanların ezici bir üstünlükle çoğunlukta olması.
Bu soruna bir çözüm bulmak gerekiyor.

Genetik müdahaleyle mi yapacaklar,
eğitim sistemini mi değiştirecekler,
beslenme alışkanlıklarında çığır mı açacaklar,doğmamış çocuklara ve de bebeklere elli çeşit aşı mı vuracaklar,
ne yapacaklarsa artık, bir şekilde bu sorunu çözmeleri gerekiyor !..
Yoksa burnumuz boktan çıkmayacak kadar netlik belli.
Binlerce yıl geçti, hala insanlık bireysel çabaların,tarihin belli safhalarında ortaya çıkan dahilerin(!) sayesinde ayakta duruyor, durabiliyor !..

Ha bir de, yüksek zekalı olmak da yetmiyor, ayrıca namuslu da olmak gerekiyor !...
Örneğin,Albert Einstein.
Sen tut,Almanya'dan kovulunca Amerika'ya sığın;Atom bombasını yap, milyonların katili ol(!..)
Halbuki namuslu dahi, bunu kesinlikle reddeder,kendini sadece Matematiğe, Fiziğe, İzafiyet'e falan verirdi.
Ama o ne yaptı, yahudi diye öldürmesinler niyetiyle sığındığı Amerika'da,Hitler'in Amerikan kılıklısına uşaklık etti.
Ha Hitler Almanya'sı, ha Japonya'yı bombalayan Amerika. fark nerede ?
Einstein da dâhi yani, sözde dâhi !..
Demek ki neymiş, yüksek zeka yetmiyormuş, namus da gerekiyormuş.
Şeref de onur da kendine ve insanlığa saygı da gerekiyormuş.
İnsan olmak ne zor bir meslek !..

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin