Gâvurlar Neler Yapıyorlar?

47 8 9
                                    

İslâm Düşmanları, Asırlar Boyunca Yaptıkları Savaşlarla ve Acı Tecrübelerle Anladılar ki, Îmânını Yıkmadıkça Müslüman Milleti Yıkmaya İmkân Yoktur. Her İlerlemenin ve Yükselmenin Hâmisi ve Teşvikçisi Olan İslâmiyet’i, Gericilik Gibi Göstermeye Yeltendiler. Genç Nesillerin Bilgisiz, Dinsiz Kalmasını, Onları Mânevî Cepheden Vurmayı Hedef Edindiler. Kötülükleri Hüner, Îmânsızlığı Moda Şeklinde Gösterdiler.

✟ ✡ Gâvurlar Esâsen Dinleri Kabûl Etmiyorlar. Buna Rağmen Bozuk Dinleri İslâmiyet’e Tercih Ediyorlar. Bâzı Saf Müslümanlar da, “Madem Öyle Gelin Birlik Olalım, Ortak Noktalar Bulalım.” Diye Nefes Tüketiyorlar?!

✡ ✟ Rasülullah Kur’an-ı Kerîm’i Açıklamış, Onun Hadîs-i Şeriflerini de Âlimler Açıklamıştır. Din Düşmanları Bunları Hiçe Sayarak Herkesin Bizzât Kur’an-ı Kerîm’den Kendi Anlayışının Ölçü Alınmasını İstiyorlar. Böylece Herkese Göre Farklı Din Meydana Çıkarmaya Çalışıyorlar?!

✟ ✡ Âlimler Köprüsünü Yıkmak İstiyorlar, Çoban da Anlar Diyorlar da, Îmâm-ı A’zam’ın, Îmâm-ı Mâlik’in, Îmâm-ı Rabbânî’nin, Îmâm-ı Gazâlî’nin Anladığını Kabûl Etmiyorlar. Hak Mezheplere Bölücülük Diyerek Yıkmaya ve Herkesi Mezhepsiz Yapmaya Çalışıyorlar?!

✡ ✟ Âlemlere Rahmet Olarak Gönderilen, Son Peygamber İçin, Hâşâ, “Postacı idi, Kur’an’ı Getirdi Vâzifesi Bitti!” Diyerek, Peygambersiz Din Meydana Getirmeye Çalışıyorlar. “Yalnız Kur’an Kur’an’daki Din, Herkes Kur’an’dan Anladığına Uysun!” Diyerek Dini Değiştirmeye, Yozlaştırmaya Çalışıyorlar?!

✟ ✡ Allahû Teâlâ’ya Hesap Sormaya Çalışıyorlar. Niye Şöyle Yarattı, Niye Böyle Yarattı, Böyle Yapması Adâletli ve Mantıklı Değil Diye Hâşâ Yaratana Hesap Sormaya Çalışıyorlar. Yaratılan, Yaratıcısını Nasıl, Ne ile Hangi Kuvvetle Hesaba Çekebilir? Bir Sivrisineği veyâ Bir Buğday Tanesini Bile Yapmaktan Âciz Olan Ahmak İnsan, Hâşâ Rabbini Nasıl Hesaba Çekebilir?!

✡ ✟ Âlemlerin Rabbi Allahû Teâlâ’ya İnanmıyorlar, Yaratıcı Falân Yoktur Diyorlar. Evrimle Çoğaldık, Ayıdan Maymundan Geldik Diye İnsanlığı Hazmedemiyorlar. Her Şeyi Cansız Tabiat Yapıyor Diyorlar?!

Avrupalıların Ahlâksızlıklarına, İlericilik Diyerek Sarılanlar, Avrupalı Gibi Âhirete İnanan Müslümanlara, Gerici Diyerek Saldırdılar. İslâmiyet’ten Haberleri Olmayanlar Avrupa’yı, Amerika’yı Taklit Etmeye İlericilik, Müslüman Olmaya Gericilik Diyorlar...

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin