📌*ÖNEMLİ NOT*📌
Aslı olmayan sanal âlemin uyduruk ilim paylaşımlarından(!)
Bu hadis-i şerif tekâmül'de(Tekamul de bile bu bilgi yok) bizzat abimizden duyulmuştur.(ultra-sahtekarlik ve iftira)
🌷Ramazanı Şerifin son cuma gününde kılınan keffaret namazı..!
H.Ş: P.Efendimiz buyurmuşlar ki: ümmetimden birinin kazaya kalmış namazı varsa Ramazan ayının son cuması cuma namazı ile ikindi arası 4 rekat namaz kılsa 400 senelik kaza namazı kılmış gibi olur.🌷Bir insan 400 sene yaşamadığı gibi bu kadarda borcu olamaz bu sebep ile kendi kazasından artan, Annesinin, babasının ve evlatlarının kaza namazlarına keffâret olur buyurdu.
🌷Abimiz. Bu namaz 4 rekat olarak kılınır.
*1.nci rekatte* 1 Fatiha 10 Ayetül kürsi,
*2. nci rekatte* 1 Fatiha 15 innâ e'tayna.
*3. ncü rekatte* 1 Fatiha 3 kul yâ eyyühel kâfirun.
*4 ncü rekatte* 1 Fatiha 3 ihlası şerif okunur.*Niyeti:* Niyet ettim Allah rızası için namaza, evvelden üzerimde olan kaza namazları nın keffaretine (kazaya bıraktığım ve kazasını geciktirdiğim namazların günahlarının af olunması için keffaret namazı kılmaya diye niyet edilir Değerli kardeşimiz.
Yukarıda verilen bilgilerin-aslı-
***
- Bu bilgi, hiçbir -ne sahih ne zayıf- hadis kaynağında geçmez.- Bunu internette tedavüle çıkaranların kaynağı, muasır Şii yazarlardan biri olan ve 1918 doğumlu olan Muhammed Salih el-Bahrani adındaki şahsın "en-Nemariku'l-Fahire ila Taraiki'l-Ahire" adlı eseridir. Kendisi bu rivayeti senetsiz sepetsiz, astarsız ve yüzsüz bir şekilde ortaya atmıştır.
- Bu sebeple, bunun hiçbir kıymet-i harbiyesi yoktur. Tamamen uydurmadır ve İslam'ın genel prensiplerine ve namazın adabına da aykırıdır.
Hatta Şiiler de -genel olarak- böyle bir bilginin doğru olduğuna inanmıyorlar.