Bir veya Birden Çok Eş Meselesi

58 8 6
                                    

Yine Birden Fazla Hanım Alma Konusu...
Kafayı Yemişler, Her Telden Konuşuyorlar; Vay Efendim O Eskidendi, Yok Efendim Şimdiki Müslümanlar ile Bu Ruhsatı Değerlendiren Müslümanlar Arasında (Yani Geçmiş Zamanlardaki Müslümanlar Arasında) Çok Farklılıklar Vardı, Vay Efendim İçerisinde Bulunduğumuz Sisteme Göre Yanlıştır, Yok Efendim Eşlere Haksızlık Olur, Vay Efendim Birine Resmî Nikâh Yapabilir Diğerlerine Ancak Îmâm Nikâhı Olur ve Bu da Hukukî Problemlere Sebep Olur Falân Filân Fulun...

Kardeşim! Bilmiyorsan Öğren, Bendeniz Birkaç Tane Karı Alayım Derdinde Değilim ve Bu Konu Benim Konum da Değil. Yaptığım Tek Şey Hakkı Konuşmak. Müslüman Erkeğin İki, Üç ya da Dört Adet Kadın Almasına İzin Vardır. Adam İster Süper Sâlih Olsun İsterse Fâsık Olsun ya da Ne Bileyim İşte Geçmişte Yaşamış Olsun veyâ Bugün Yaşıyor Olsun; Bu Gibi Durumlardan Hiçbiri Allah’ın (Celle Celâlühû) ve Rasülullah’ın (Aleyhisselâtû Vesselâm) Emir, Öğüt, Uyarı, Helâl, Harâm ve Ruhsatlarını Değiştiremez. Din Bir Kere Kemâle Erdi, Bu Hâliyle Kıyâmete Kadar da Bâki Kalacak. Eşler Arasında Sağlanacak Adâlet Ancak Giyinme, Barınma, Beslenme ve Geceleme Sayısından İbârettir, Daha Fazlası Değildir. Maddî Olarak Buna Gücü Yeten Mü’min Bir Erkek Dilerse Birden Fazla Hanım Edinebilir. Bunun İçin Kimselere Hesap Verecek de Değildir. Hesap Sorma Cüretini Gösteren Kimselerin de Îmân Noktasında Tehlike İçerisinde Olduklarını Fıkh Kitapları Yazmaktadır.

İstemiyorsan Biri ile İdâre Et, İstiyorsan da Dörde Kadar Yolu Var. Kimse Sana “Niçin..?” Şeklinde Bir Soru Dahi Soramaz. İster Kalbî İster Şehevî Bir Sebebin Olsun, Bundan Dolayı Sorumlu Olmazsın. Evlendiğin Kadınlar Hakkında Adâleti Sağlayacağım Diye Her Birisi ile de Diğer(ler)i ile Yaptığın Cima’ Miktarınca Cima’ Etmek Zorunda da Değilsin. Bu Noktada Sağlanması Gereken Adâlet Sadece Geceleme Sayısından İbârettir.

Medeniyet Denilen Tek Dişi Kalmış Canavar Tarafından Zerk Edilen Tek Eşlilik, Din-i İslâm’ın Şiarı Yanında Kıymetsizdir Hattâ Hak ile Paralellik Göstermiyorsa Din-i İslâm’a Muhaliftir ki, Bu da İblisin İşidir.Evet, Elbette Tavsiye Edilen Tek Kadındır Ama Bunun Anlamı Çoklarının Sandığı ya da Savunduğu Şeylerden Biri Değildir. Kadın Olsun Erkek Olsun, Allahû Teâlâ Hazretleri ve Habîbi Sallallâhû Aleyhi ve Sellem Efendimiz ve Onun Vârisleri Gereken Her Açıklamayı En İnce Detaylarına Kadar Bildirmişlerdir. Senin Geçip de Kendi Cehâletinden Kıskançlıklarından ya da Öküzlüklerinden yahût da Laisizmin Propagandasından Dolayı Hakkı Yalanlarcasına Kendi Bildiğini Okuman da Bir Nevi İsyândır.

Bizler Allah’ın da İzni ile Dâima Doğruyu Konuşacağız; Bundan İster Kadınlar, İster Erkekler ya da Kefereler Gocunsunlar Ves'selâm.

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin