YAPAY ZEKA

135 12 1
                                    

⏩ Bugüne Kadar Birçok Öykü ve Filmlere Konu Olan ❛Yapay Zekâ❜ Aslında Yaklaşık 200 Sene Kadar Önce Yürürlüğe Sokulmuş Yani Uygulanmaya Başlanmıştır. Bizlere Bilim ve Teknolojinin Ulaşmaya Çalıştığı Bir Mihenk Taşı Olarak Telkin Edilen Bu Yapay Zekâ, Aslen Çoktan Yaşamlarımıza Girmiştir. Ne Var ki Zekâlarımız Yapay Olduğundan, Bu Buluşun Denekleri Olduğumuzu Pek Az Kimseler –Belki– Görebilmektedir.

Yapay Zekâ Demek Yaratıcıyı Taklit Etmek Demektir. Bunu Yapamayacaklarını Biliyorlardı Ama Buna İhtiyaçları da Vardı; ya Kendilerine Hizmet Edecek Yapay Zekâ Sahibi Varlıklar Yaratacaklardı ya da Yaratıcının Yarattıklarını Kendilerine Hizmet Edecekleri Bir Duruma Getireceklerdi. İlki İmkânsızdı, Yaratamazlardı ve Bunu Biliyorlardı da ve Bu Yüzden Diğer Alternatifi Değerlendirdiler ve Başarılı da Oldular.

Bugünlerde Dünyâda Akıldan Yoksun, Yapay Zekâ Sahibi Milyarlarca İnsan Yaşamaktadır ve Bunlar Diledikleri Gibi Yaşadıklarını, Diledikleri Kararları Aldıklarını ve Düşünmede ve de Uygulamada Özgür Olduklarını Sanmaktadırlar. Hâlbuki Böyle Değillerdir ve İsteseler de İstemeseler de, Bilseler de Bilmeseler de Siyonizm’in Oyuncağı, Askerleri Konumundadırlar.

Aynen de Böyle İşte Saygı Değer Okuyucular ve Araştırmacılar(!). Adamlar Çevremize, Her Yanımıza Düşünmemizi İstedikleri Sözde Güzel ve Pozitif Ütopyaya Ait Parçacıklar Yerleştiriyorlar. Sonra Karşımıza Dehşet Verici Bir Görüntü, Bir Hâdise Çıkarıveriyorlar Ancak Ne Oluyor? Daha Evvelden Telkin Ettikleri O Parçacıkların Etkisiyle Sen, Sonradan Karşına Çıkarmış Oldukları O Dehşet Verici Görüntüyü, Hâdiseyi Normalde Yapacağın Gibi Yorumlayamıyorsun. Çünkü Evvelce Bilinçaltına İşlemiş Oldukları O Parçacıkları, Gözlerin Dehşet Verici Bir Görüntü, Bir Hâdise ile Karşılaştığında Beynin Son Derece Normal Hattâ Olağanüstü Güzel Bir Biçimde Yorumluyor. Yani Pazılın Parçalarını, Vakti Gelince, Yani Normalde Çok Kötü Bir Biçimde Yorumlaman Gerektiğinde Birleştirmeni Sağlıyorlar. Böylece Yaşanan Realite Acı da Olsa Sen Onu Tatlı imiş Gibi Yorumluyor ve Algılıyor ve de Çevrene de O Şekilde Lanse Ediyorsun. İşin Temeli Beyni Aldatmak Yani Yapay Zekâ Denilen Hâdiseden Bir Cüzdür Aslında.

İşte itikadınızı-inancınızı ebedi aleme azık hazırlarken-fani dünya ile esir ettirilmekte...
Hiç sorguladınız mı kendinizi (!)
Neye-niye-nasıl inanıp ve de neler düşünüp-yaptığınızı !...
Gerçekten inandığınız Rahman ve Rahim olan yüce Yaradan(cc) mu yoksa kendini yapay akıl ve zeka ürünü olan (...) mı ?
Neyi-ne kadar- biliyor/inanıyor ve de uyguluyorsunuz (!)

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin