BİR PAZAR GÜNÜ-YA YOK'OLUŞ YA DA VAR'OLUŞ-

47 9 5
                                    

Savaşın Kızıştığı ve Neticesini Belirleyecek Kritik Vakit Geldiği Zaman Elektronik Aksamı Bulunan Tüm Cihazlardan Ümidinizi Kesin. Silâhlar, Haberleşme Araçları vs.

Savaşın Kızıştığı ve Neticesini Belirleyecek Kritik Vakit Gelmeden Önce Beklenmedik Şekilde Gelişen ve Anlam da Veremediğiniz Tüm Yıkım ve Kıyımlardan Dolayı da Yine Elektronik Aksamı Bulunan Cihazlardan Şüphelenebilirsiniz; TV, PC, Radyo, Telefon vs.

Umulmadık Baskınlar, Beklenmedik Bombardımanlar ve Bu Kadar da Olmaz Dedirtecek Derecede Hesapta Olmayan Tuzaklara Şahit Olursanız Bilin ki Yanınızdaki Bir Elektronik Cihaz ile Yerinizi Hattâ Kimliğinizi Dahi Tespit Etmişler ve Sizi de Bu Yolla Ele Geçirmişlerdir.

Moloz ve Hafriyat Aralarına Saklanmışsanız Mecbur Kalmadıkça Sakın Konuşmayın, Birbirinizle İşâret Yollu Anlaşın. Sessiz Bir Ortamda, Sanki Beyninizin İçerisinde Derinden ve İnceden Çınlamalar İşitirseniz, Anlayın ki Yüksek Frekanslı Manüel Cihazlar ve Küçük Kütleli Robotlar ile Adam Avına Çıkmışlar Demektir. Sessiz Olun ve Bu Robotlardan Birini Ele Geçirmeye veyâ Kırmaya Yeltenmeyin; Bırakın Geldiği Gibi Gitsin, Tâbiî Kendinizi Göstermeyin de.

Bir Grup İnsanla Bir Aradaysanız ve Polemik Yapıyorlarsa Onları Kendi Hâllerine Bırakın, Uğraşmayın, Tartışmayın, Oyalanmayın ve Birkaç Kişilik veyâ Birkaç Tane Birkaç Kişilik Küçük Gruplar Hâlinde ve de Seçtiğiniz Bir Liderin Komutasında Yolunuza Devam Edin.

Bir Tane Çantanız Olsun, Bunu Şimdiden Hazırlamaya Başlayın. Kullanımı ve Taşıması Kolay Bir Çantanız Olsun ve Paranıza ve İhtiyaçlarınıza Göre Av Bayilerine Gidin, Büyük Hipermarketlere Gidin ve Ufak Ufak Birtakım Lüzûmlu Malzemeler Alın. Bir Kutu Lastik, Bir Kutu Çivi, Bir Paket Minik Fener Ampulü, Birkaç Paket İnce (AAA) Alkalin Pil, Kibrit, Magnezyum Çubuk Çakmaktaşı (Bundan Birkaç Düzine Alın) ve Pamuk, Gazlı Bez Gibi Yaşam Malzemeleri Alın. Bilinçli Alışveriş Yapın ve Aldıklarınız Çantanıza Uygun Olsun. Bu Konuda Oturup Bir Liste Çıkarın ve Ne Çok Acele Edin ve Ne de Çok Erteleyin. Fırsat Buldukça Zaman İçerisinde Listenizi Tamamlayıp Çantanızı Hazır Edin.

Sudan Ateş Yakabilir, Su Tuz ve Metalden Elektrik Elde Edebilir, Kibrit Başı Kadar Yanıcı Bir Maddeden Hayat Kurtaracak Bir Patlayıcı ya da Parlayıcı Yapabilirsiniz. Biliyorum, Bu Gibi Şeylerle İşiniz Yok Ama Araştırın, Öğrenin.

Döviz Alıyorsanız, Biriktiriyorsanız Bundan Vazgeçin. Bunun Yerine Altın Alın, Biriktirin. Kâğıt Parayı Yırtınca Hükmü Biter, Bir Sandık Dolusu Mücevheriniz Olsa Ufalandıkça Değerini Yitirir Ama Altınınız Varsa; Yaksanız da, Parçalasanız da Altındır. Bunu Aklınıza Kazıyın. Çünkü Paranın Geçmediği Ama Taşınabilir Servet Meraklısı Birtakım Beyinsizlere Birtakım Maksatlarla Rüşvet(!) Vermeniz Gerekebilir.Altın Her Zaman ve Zeminde Geçerlidir.

Zaman Hızla İlerliyor, Daha da Açık Bir İfâdeyle Zaman Aleyhimizde Çalışıyor. Zirâ Malûm Zümre III. Dünyâ Savaşı İçin Yaklaşık 100 Senedir Hazırlanıyor ve Planlar Yapıyor. Arzuları Bizi Gâfil Avlamak. TOKİ, Birebir Savaşmaktan Korkan Gâvurların Bir Bomba ile Binlerce Müslüman’ı Hiçbir Riske Girmeden Öldürebilmeleri İçin, Yani Toplu İmha İçin Düşünülmüş Bir Plan ve Projedir; Bu Yüzden Vakti Gelince Dağılın! Şehirlerden Uzak Durun, Gruplaşın Ama Asla Birçok Kişilerle Bir Topluluğa Dâhil Olmayın.

Kabuklu Deniz Hayvanlarının Kabukları Fosforludur, Kırıp Toz Hâline Getirip Karanlıkta ya da Başkaca Önemli İşler İçin Kullanabilirsiniz. Toz Hâline Getirilmiş Kâğıt ve Odun Talaşını Kullanarak Patlayıcı Bile Yapabilirsiniz. Ben Geçip de Size Burada Hangi Şey Nasıl Yapılır, Tek Tek Elbette Anlatamam Ama Genel Prensipleri Öğrenin. Meselâ Patlamanın Mantığı Yanıcı Bir Maddeyi Sıkıştırıp Isıya ya da Doğrudan Ateşe Marûz Bırakmaktır. Meselâ Havai Fişek Gibi Uçmasını İstiyorsanız Kolay Yanan ve Toz Hâlindeki Bir Maddeyi Sıkıştırmadan ve Havayı Yarabilmesi İçin Burnu Huni, Yanları Kanatlı Silindir Bir Karton İşinizi Görür. Meselâ Uçarken Işıklar Saçsın İstiyorsanız Fosforlu Tozdan ya da Çeşitli Taş ve Metal Tozlarını Kullanabilirsiniz. Barutunuz Yoksa Magnezyum Çubuk Çakmaktaşını Törpüleyip Toz Hâline Getirip Kullanabilirsiniz. Patlayıcı, Parlayıcı ve Uçucu Maddeler Alın da Kendinizi Sakatlayın Demiyorum Ama Bilin; Şuraya Kadar Yazıp Anlattığım Şeyleri Çoklarınız Ömrünüz Boyunca İşitmediniz Bile Ama Gün Gelir Şu Bilgiler Olmadık Yerde Hayat Kurtarır. Yüzmeyi Öğrenen Adamın Öğrendiği O Bilgiye Hayatının Kalanını Denizde Yüzerek Geçireceği İçin Değil, Denize Girdiği Zaman Boğulmasın Diye İhtiyacı Vardır. İnsan Karada Yaşar, Nadiren Denize Girer. İşte Böyle Bilgiler ve Fikirler de Size Hayatınız Boyunca Belki Bir Defa Lâzım Olur Ama O Gün Geldiğinde Hayatınızı da Kurtarır.

Ancak Yukarıda Zikrettiğim Gibi Gâvurun Teknolojik Üstünlükleri Gibi Şeyler Korkutmasın Gözünüzü. Zira Savaş Sonunda Yüz Yüze Yani Erkek Erkeğe, Pardon, Erkek Kancığa Türü Bir Şekle Bürünecektir. Yani Geçmiş Zamanların Silâhları Kullanılacaktır. Zaten Silâh da Gerçekte Odur.

Şimdi Diyebilirsiniz ki, Bunca Şey Sabah Sabah, Şu Pazar Sabahı Nereden Çıktı... Kardeşim, Elin Gâvuru Değil Bir Pazar Sabahı, Osmanlıyı da Dâhil Edecek Olursak Yaklaşık 500 Yıldır Hesap Kitap İçerisindeler Sabahlı Akşamlı. Ben Moralinizi Bozmak İçin Değil, Haklı Olarak Hayatî Birtakım Kıstaslardan Söz Ediyorum Size. Zirâ Hep Söylediğim Üzere, 2027’de Diyelim, Kudüs Merkezli Siyonist İsrail Devletini Kurmak Zorundalar. Geri Zekâlı AK Sığırların 2023 Diye Böğürdükleri de Aslen III. Dünyâ Savaşının Başladığı ya da Başlayacağı Tarihtir. Allah Ömür Verirse Birlikte Görürüz, Ben Sözlerimin Arkasındayım.

Dediğim Gibi, Sözüne Ettiğim Konularda Bilgi Sahibi Olun, Bana Sormayın, Kendiniz Araştırıp Öğrenin. Gogul Amcaya mı Sorarsınız Yutup Dayınıza mı Danışırsınız Bilemem Ama Araştırın. Sonuçta Bilgi Edinebileceğiniz İmkânlar Var. Ben Hususi Sorularınıza Cevap Yetiştiremem Ama Şu Kadarcık Şeyleri Söylemek de Üzerime Vâzifedir.

Bu Paylaşımın Altında Dilediğiniz Gibi İstişâre Edebilirsiniz Ama Şahsen Söyleyeceklerimi Söylediğim İçin Özel Bir Durum Söz Konusu Olmadıkça Muhabbetinize Müdâhil Olmam.

Öncelikle Şu Âna Kadar Söylediklerim İçin de, Şu Ândan Sonra Söyleyeceklerim İçin de Allahû Âlem Diyeyim, Zirâ Beşeriz, Aklımız Kıt Görüşümüz Kıt.

Bundan Sonra Naçizâne Diyebilirim ki; Kıt Aklımız ve Kıt Görüşümüz Fiili Savaşın 2023’ten Önce Başlaması Yönündedir. Belki 2023’ü Bir-İki Sene Aşabilir de Ama Ortalaması 2023’tür. Zirâ Osmanlı İçin Biçilen Ömür 100 Sene idi ve Osmanlı’dan Arta Kalanlar –Bu Vatan ve Millet İçin– Biçtikleri Süre de 100 Sene idi. Planlarını Yürürlüğe Koyduklarında Osmanlı’yı Tamı Tamına 100 Sene Sonra Resmen Bitirmişlerdi. Aynı Şekilde Bir Plan da Türkiye Cumhuriyeti İçin Yapmışlardı. Hattâ Türkiye Cumhuriyeti İçin Yapmış Oldukları Plan, Osmanlı Yıkılmadan Yaklaşık 50 Sene Önce Yapılmıştı.

Çok da Uzatmaya Lüzûm Yok, Adamlar Sistematik İlerliyorlar. Çok Aşırı Sabırlılar, En Sabredemedikleri Millet Olan Türklere ve Bu Milletin Dinine ve Hükümranlığına ve Varlıklarına Kendilerince Yüzlerce Sene Sabretmiş Oluyorlar Ama Haklarını Yemeyelim, Ciddi Olarak Sabırlılar.

İstanbul’daki Boranın Doğal Olmadığı Kanaatindeyim, Konu Hakkında Kâfi Bilgim Vardır. İstanbul İçin Senelerdir Millete Şırıngaladıkları Büyük Deprem Öyküsünü de Boşuna Telkin Etmediler Şu Güne Kadar. Bu Minvâlde ve Benzer Şekilde Birçok Meseleyi Mercek Altına Aldığımda Naçizâne Artı-Eksi Bir Bilemedin İki, 2023 Senesini Savaşın ya Yaşandığı ya Başladığı ya da Vatan Topraklarının Parçalandığı Bir Tarih Olarak Görüyorum. En Doğrusunu Allah Bilir.

Özelden Soru Sormanıza Gerek Yok, Hattâ Aslında Sormanıza Bile Gerek Yok. Zirâ Yapılacak Şeyler Bellidir. Şöyle Diyelim:
1. Olacak Olanlar Olacaktır, Önüne Geçemeyiz Ama En Azından Kendimizin ve Sevdiklerimizin İtikatlarımızı Korumak İçin Çabalayabiliriz. Çünkü Bin Sene Yaşasak da Sonunda Öleceğiz. Bu Bağlamda Asıl Mesele İtikattır.

2. İngiltere’nin Bir Bölümü, Kuzeyinden Galler, Norveç, İskoçya ve Sonra Kanada’nın Bir Bölümü, Costa Rica ve Maldivler Gibi Üç Beş Lüzûmsuz ya da Turistik Adalar, Okyanusya’nın Bir Bölümü ile New Zelland ve Aynı Şekilde Civardaki Adalar, Singapur ve Tibet Gibi Lüzûmsuz Birkaç Yer Hariç Muhtemelen III. Dünyâ Savaşı Tüm Dünyâyı Kasıp Kavuracaktır. Zirâ İnsanlığın 4’te Üçünün Ölmesini ve Dünyânın ve Mallarının Kendilerine Kalmasını İstiyorlar.

3. Dediğim Gibi Birtakım Konularda Bilgilenmek ve Hazırlıklı Olmak Çok Ehemmiyetlidir. Çünkü Vakit Hızla İlerliyor. Büyük Olasılıkla Mehdî Aleyhisselâm da Hayatta ve Fakât Henüz Yaşı Küçük –Allahû Âlem– ve III. Dünyâ Savaşından Sonra Melhâme-i Kübrâ Vakti Geldiğinde Kırk Yaşlarında Olacak Olabilir. Dolayısıyla Şunu da Söylemek İstiyorum ki, Binlerce Senedir Kıyâmet Kıyâmet Dedikleri Şey Zannedildiği Gibi Çok da Uzaaak Yüzlerce veyâ Binlerce Seneler Sonra Filân Değil, Bilâkis Artık Gerçekten Yakın. Çünkü Artan Bir İvme ile Allâh(cc) Diyenler Yok Ediliyor ve İtikatlar O Kadar Zedelendi ki, Neredeyse Müslümanlar Bile Allâh(cc) Demiyor.

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin