⚠❎🚩❎⚠

72 8 28
                                    


Prof.Dr. Ahmet Şimşirgil: Diyanet Cumhurbaşkanımızı yine yanlış anlamış. İhsan Şenocak Bey vaizlik görevinden alınmış. Ona heryer vaaz kürsüsü de, Diyanet neyin peşinde?

Prof.Dr. Bedri Gencer: Diyanette bir çok kripto görevine devam ederken İhsan Şenocak’ın açığa alınması yeni Diyanet yönetimi için talihsizliktir. Bu durum Ehl-i Sünnete operasyon olarak anlaşılır.

Yusuf Kaplan: İslam’ın altını oyan türedi tipler her yerde cirit atarken, İhsan Şenocak Hoca’nın susturulmaya çalışılması kabul edilemez.

Dr.Ebubekir Sifil: İhsan Şenocak hoca için şereften başka anlamı olmayan bu karar DİB için ise sadece itibar kaybıdır.

Serdar Tuncer: İhsan Şenocak dava adamıdır. Ehl-i sünnet alimdir. Hoca biz’dir. Bizimdir.  Ona tahammül edemeyen Diyanet bizim değildir.

Nurettin Yıldız:Dr. İhsan Şenocak hocamız bizim için kıymetlidir. Mesele dinimize hizmetse eğer, gerisi teferruattır. İtidali elden bırakmadan, kardeşlik hukukumuzu zedelemeden, birbirimizin fitnesi olmadan, küffara malzeme vermeden hakkı kaim kılmalıyız.

Erem Şentürk: İhsan Şenocak 15 Temmuz işgaline talebeleriyle birlikte en ön safta yer alan kahraman bir alimdir. İntikam mı alıyorsunuz?

Orhan Baylan: Samsun İlahiyat’ın sapıklarının baş edemediği İhsan Şenocak’ı susturma görevini Diyanet mi üstlendi?

Adem Özköse: İftira kampanyalarıyla susturmaya çalıştığınız İhsan Şenocak Hocayı açığa alarak susturamayacaksınız.

Servet Beki: Diyanet’te Ehl-i Sünnet Alimleri temizleme operasyonu İhsan Şenocak Hoca ile devam ediyor.

MTTB: Kıymetli İhsan Şenocak Hocamızın görevden alınmasını doğru bulmuyoruz. Diyanet İşlerini acilen hatasından dönmeye davet ediyoruz.

Cüppeli Ahmet Hoca: Diyanet, İhsan Şenocak Hocamızı hutbede okuduğu tesettür ayetleri sebebiyle görevden aldı. Sünnete/ hadise düşmanlık edenler görevlerinde. Kader inkarcıları görevlerinde. Kur’an kıssalarına mitoloji masal diyenler görevlerinde. Kimin Diyanetisin sen?

Nazif Karaman: İhsan Şenocak 15 Temmuz’da 23:18’de meydanlara çıkıp vatanı savunmanın, fetöcülere direnmenin bedelini mi ödüyor?

Yalnız Değilsin Reis: Geçtiğimiz hafta Kadir Mısıroğlu’na saldıranlarla bu hafta İhsan Şenocak’a saldıranlar aynı ekolün/ şebekenin çocuklarıdır.

Adem Özköse:Îhsan Şenocak hoca bugün açığa alınmış.
Îftira kampanyalarıyla susturmadığınız Îhsan Şenocak hocayı açığa alarak da susturamayacaksınız.

Murat Başaran: İhsan Şenocak'ın açığa alınması: Tesettürle ilgili doğrular kimi rahatsız etti? Diyanet İslam'ı mı ölçü alacak?Kamuoyunu mu?

#MSADIKDAL : Slogan makinesine dönüşen kahramanlıkları,İslâm ile bağdaştırılarak sahip çıktığınız kadarının çeyreği kadar İslâmın itikad ve amel şuuruna sahip olmuş olsaydınız bu hâllere düşmezdiniz ve de şarlatanların piyonu hâline gelmezdiniz !..

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin