Aziz Erbakan Hocanın Demokratur Tanımı:
“Milletimizin bunları çok iyi tanımasında ve güdümlü demokrasiyi anlamasında büyük faydalar vardır. Bu tabir Latince bir tabirdir (kavramdır). “Diktatör” demek, “baskı yapan adam” anlamındadır. Diktatörle idare edilen bir rejimin adı Latincede “diktatür”olmaktadır. Gramer yapısı itibarıyla diktatür demek; diktatörlükle idare edilen rejimin adıdır. “Demokrasi” demek, halkın kendi kendini hür iradesi ve tercihi ile idare etmesi manasındadır. “Demokratur” demek ise halkın yönetime alet ve aracı yapılması, yani halkın narkozlanmasıdır. “Ben seçtim” zanneder, hâlbuki başkaları tarafından dikte edilenleri iktidara taşımıştır, yani tamamen narkozlanmıştır ve o başkasının istediğini seçtiği halde ben seçtim zannına kapılmaktadır. Bu seçilenler de “biz kendi marifetimiz tarafından seçildik” sanmaktadır. İşte bunun adı “Demokratur” olmaktadır, Demokrasi sadece kılıftır. Şimdi bu ırkçı emperyalizmin keşfettiği ve geliştirdiği muazzam bir aldatmacadır. Bunu ben söylemiyorum, Almanya’nın iki numaralı kardinali son yazdığı kitabında bir yandan Papaya tavsiyede bulunarak: “Bizim Hıristiyanlığımız geriliyor, lütfen Müslümanlıktan istifade edin, Hıristiyanlığı kurtarın!” diye yalvarıyor ama, aforoz ediliyor, diğer yandan da aynı kitabında: “Tüm insanlığın saadeti için de ikinci tavsiyem şudur: İnsanlar ırkçı emperyalizm tarafından demokratur rejimi vasıtasıyla aldatılıyor. Bu insanlara demokraturun tanıtılması lazımdır ki insanlar aldanmasınlar. Demokrasi yerine demokratur uygulanıyor” şeklinde uyarılarda bulunuyor. Yani ırkçı emperyalizm çeşitli ülkelerde, mesela Uganda’da misal olarak söylüyorum; filanca insanı iktidara getirmek istiyor, buna göre medyayı kullanıyor, para gücünü kullanıyor, işbirlikçileri kullanıyor, elinde başka etkenler var bunları kullanıyor. Oradaki zavallı halk bu etkilerin altında “ben seçiyorum” zannederek gidip ırkçı emperyalizmin istediğini seçip başına getiriyor. Burada kullanılan metot; “horoz dövüşü” oluyor. Yani bütün ülkelerde iki tane partiyi tutar, öne çıkarır oysa bunların ikisi de ırkçı emperyalizmin partileri olmaktadır. Amerika’da Cumhuriyetçi Parti de Demokrat Parti de sonunda ırkçı emperyalizmin güdümünde bulunmaktadır. Almanya’da Sosyal Demokratlar da, Hıristiyan Demokratlar da bu konumdadır. Bu geliştirilmiş bir metottur. “Ben seçtim” zannediyorlar hâlbuki etkiyle karanlık odakların partilerini iktidara taşıyorlar. Şimdi bu iki tane partiye horoz dövüşüyle yaptırılıyor. Ekranlarda siz seçim boyunca siz sadece iki parti var zannediyorsunuz. Tıpkı Türkiye’de AKP’yle CHP’yle oynanan horoz dövüşü oyunu gibi. Bunların arasında ne fark var Allah aşkına temelde? Şimdi bunu söylediğim zaman bazı kardeşlerimiz yadırgayacak, “Canım CHP ile AKP aynı tutulur mu?” diye karşı çıkacak, ama Ben perde arkası gerçeklerden ve temel meselelerden bahsediyorum”
Şimdi 15 TEMMUZ'U YAKINDAN
İLGİLENDİREN 12 SORU...1)___Darbeden 1 gün önce (14 Temmuz da) Darbeci Adil Öksüz ile Mit Müsteşarı Hakan Fidan Çankaya'nın bahçesinde 6 buçuk saat neyi konuştular ?
2)___15 Temmuz gecesi darbeye direnen ve halka ateş etmeyi reddeden 5 pilot neden Fetöcülükten göz altına alındılar ?
3)___Rus uçağını 20 saniye de düşüren güç neden bir helikopteri 9 saat düşüremedi ve Darbe neden gece 3'ten sonra değilde herkes evinde otururken başladı ?
4)___Darbeden bir hafta sonra meclise sunulan Darbe Araştırma Önergesi neden Akp ve Mhp'nin oyları ile reddedildi ?
5)___Darbeden üç ay kadar sonra neden Binali Yıldırım"15 Temmuz gecesi Başkanlığın kapısını sonuna kadar açtık."itirafında bulundu ?
6)__Referandumdan hemen önce neden Erdoğan"15 Temmuz'un intikamını 16 Nisan da alacağım."dedi ?
7)_Neden darbeden 3 buçuk ay kadar önce 7 Nisan da Washington Post "Erdoğan Başkanlık için ülkesinde darbe girişimi yapabilir."manşeti attı ?
8)___Darbeden sonra Cumhurbaşkanlığına bağlı örtülü ödenekten, Darbeci 10 komutanın her birinin İsviçre de ki hesaplarına 185 milyon doları kim ve ya kimler gönderdi ?
9)___Darbenin arkasında İsrail ve Amerika da var diyenler neden 2 ay sonra İsrail'le Dostluk Anlaşması imzalayıp Kudüs'ü İsrail'in Başkenti olarak tanıdılar ve neden İncirlik dahil 33 Amerikan üssünün birisi bile kapatılmadı ?
10)___Darbeden bir gün sonra Erdoğan basın toplantısında konuşurken yanında bulunan damadı ve Enerji Bakanı Berat Albayrak neden tebessüm ediyordu ?
11)___ Darbenin araştırılmasına dair verilen önerge AKP tarafından neden reddedildi ?
12)___ Saadet Partisi 3 yıl önce 3 sefer böyle bir darbenin hazırlığının yapıldığını hükümete bildirdiği halde 15 yıldan beri ülkeyi elinde bulunduran iradenin bu darbeden haberi olmadığı ne kadar inandırıcı ?
PERDE ARKASINDA OLANLARA SESSİZ KALINCA MI TOPRAK KAYBEDILIR YOKSA VATANDASLARI BILGILENDIRINCE MI ?
VARSA ŞAYET(!) VICDANLARINIZ CEVAP VERSIN...OKUYUN...
ARAŞTIRIN...
ÖĞRENİN...BUNLARINDA HESABI SORULMAZ SANMAYINIZ !
HA FERDİ HA TOPLU.
TOPLUM OLARAK HERSEYE MUSTAHÂK BIR MILLETIZ...Tefekkürlü Duâ ile Selâmetle...