TEHLİKELİ 164 SÖZ (!..)

69 9 16
                                    

MÜSLÜMANIN İMANININ GİTMESİNE SEBEP OLABİLECEK
164 TEHLİKELİ SÖZ

“Ehli Sünnet İtikadı”

001▬ Biri “Kıble İkidir, Biri Kâbe, Biri Kudüs!” Dese Küfürdür. Şimdiki Hâlde İkidir Demek Küfürdür. Amma Beyt-i Mukaddes Kıble İdi, Sonra Kâbe Kıble Oldu Dese Küfür Olmaz

002▬ “Allahû Teâlâ, Arştan” veya “Gökten Bize Bakıyor!” Demek Küfürdür.

003▬ “Filân Müslüman Benim Gözümde Yahudi Gibidir!” Demek Küfürdür.

004▬ “Yalan Bir Söze, Allahû Teâlâ Biliyor ki Doğrudur!” Demek Küfürdür.

005▬ Melekleri Küçültücü Şeyler Söylemek Küfürdür.

006▬ Kur’an-ı Kerim’i, Hattâ Bir Harfini Küçültücü Söz Söylemek, Bir Harfine İnanmamak Küfürdür.

007▬ Çalgı Çalarak Kur’an-ı Kerim Okumak Küfürdür.

008▬ Hakîki Olan Tevrât ve Încil’e İnanmamak, Bunları Kötülemek Küfürdür. [Şimdi, Hakîki Tevrât ve Încil Yoktur.]

009▬ Kur’an-ı Kerîm’i Şâz Olan Harflerle Okuyup, “Kur’an Budur!” Demek Küfür Olur.

010▬ Peygamberleri Küçültücü Şeyler Söylemek Küfürdür.

011▬ Kur’an-ı Kerîm’de İsimleri Bildirilen Yirmi Beş Peygamberden (Aleyhimüssalevâtü Vetteslîmât) Birine İnanmamak Küfürdür.

012▬ Çok İyilik Yapan Birisi İçin, “Peygamberden Daha İyidir!” Demek Küfür Olur.

013▬ “Peygamberler Muhtaç idi!” Demek Küfür olur. Çünkü Onların Fakirlikleri Kendi İstekleri ile idi.

014▬ Birisi, Peygamber Olduğunu Söylese, Buna İnananlar da Kâfir Olur.

015▬ Âhirette Olacak Şeylerle Alay Etmek Küfür Olur.

016▬ Kabirdeki ve Kıyâmetteki Azaplara [Akla, Fenne Uygun Değildir Diyerek] İnanmamak Küfürdür.

017▬ Cennette Allahû Teâlâ’yı Görmeğe İnanmamak, “Ben Cenneti İstemem, Allahû Teâlâ’yı İsterim!” Demek Küfür Olur.

018▬ İslâmiyet’e İnanmamak Alâmeti Olan Sözler, “Fen Bilgileri, Din Bilgilerinden Daha Hayırlıdır!” Demek Küfürdür.

019▬ “Namaz Kılsam da, Kılmasam da Beraberdir!” Demek Küfürdür.

020▬ “Zekât Vermem!” Demek Küfürdür.

021▬ “Faiz Helâl Olsaydı!” Demek Küfürdür.

022▬ “Zulüm Helâl Olsaydı!” Demek Küfürdür.

023▬ Harâmdan Olan Malı Fakire Verip Sevâp Beklemek, Fakirin de, Verilen Paranın Harâm Olduğunu Bilerek, Verene Hayır Duâ Etmesi Küfürdür.

024▬ “İmâm-ı Azam Ebû Hanife’nin Kıyası Hak Değildir!” Demek Küfürdür. [Vehhâbîler, Bunun İçin, Kâfir Oluyor.]

025▬ Meşhur Sünnetlerden Birini Beğenmemek Küfürdür.

026▬ “Kabrim İle Minberim Arası, [Ravda-i Mutahhara] Cennet Bahçelerinden Bir Bahçedir...” Hadis-i Şerifini İşitince, “Ben Minber, Hasır ve Kabirden Başka Bir şey Görmüyorum!” Demek Küfür Olur.

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin