TUZAK

90 7 4
                                    

Dipnot:
⚠ Dikkat ⚠
Daha önceki yıllarda bildiğim ve son zamanlarda sosyal medya avam ulemaları(!) tarafında tekrar sık sık gündeme getirmeleri ve peşlerine milyonları helak edilmeleri de ayrı bir ızdırap !..

Söz konusu kendisini Hz. Mehdi(as) ilan ettirilen şahıs ise meçhul ve de muamma.

Aşağıda okuyacağınız tebliğ metni incelerken, cok güzel ve harika bilgiler olmasıyla beraber kendilerini de nasıl ele verdiklerini de ve bunun kime ya da neye hizmet amaçlı olduğunu da ilgili konuya hakim olanlar bunu rahatlıkla görebilirler.

BU VE BENZERI TUZAKLARA DÜŞMEYESİNİZ DİYE DE HATIRLATMA IHTIYACI HISSETTIM.

YA RABB!  BİZLERI BÖYLESI TUZAKLARDAN MUHAFAZA EYLE. ÂMIN.

✴❎✴

Allah (c.c.)'ın Halifesi
Muhammed Mehdi'den
İnsanlığa Çağrı
Rahman ve Rahim Allah (c.c.)'ın adıyla

Alemlerin Rabbi olan, mülkünde ortağı bulunmayan, gökten yere kadar her işi idare eden, elçilerini hidayetle ve hak dinle gönderen Rabbimiz (c.c.)'e sonsuz hamd-ü senalar olsun.
Elçi meleklere bütün melâike-i kirama, Peygamber Efendimiz (s.a.v.)'e, bütün peygamberlere salat ve selam olsun.

Ey İnsanlar; Allah (c.c.)'ın Halifesi, Peygamberimiz (s.a.v.)'in müjdesi, Hz. Muhammed Mehdi (a.s.) zuhur etmiştir, vazifesine başlamıştır.

Varlığının başlangıcı ve sonu olmayan, başsız ve sonsuz diri olan Rabbimiz (c.c.), ezelle ebed arasında varlığını devam ettiriyorken, insanı yaratmayı dilemiş, ezeli sırra binaen ilk insan olarak Hz. Adem (a.s.)'ı yaratmış, Adem (a.s.)'ın soyundan insanları yaratmış; insanlar içerisinden zaman zaman inananları cennetle müjdeleyen, inkar edenleri cehennemle korkutan elçiler göndermiştir. Rabbimiz (c.c.) Peygamberimiz (s.a.v.)'i de son resul peygamber olarak(kitapla gönderilen peygamberlerin sonuncusu olarak) inananları cennetle müjdeleyen, inkar edenleri cehennemle korkutan bir peygamber olarak görevlendirdikten sonra kıyamete yaklaştığımız bu zamanda da Rabbimiz (c.c.); Muhammed Mehdi (a.s.)'ı Peygamberimiz (s.a.v.)'i tasdik eden bir nebi olarak, inananları cennetle müjdeleyen, inkar edenleri cehennemle korkutan bir elçi olarak vazifelendirmiştir.

"Allah (c.c.)'ın Halifesi Muhammed Mehdi'den İnsanlığa Çağrı/Tebliğ"inin seslendirmesini dinlemek için tıklayınız.

Peygamberimiz (s.a.v.),"Şüphesiz ki, benden sonra peygamber yoktur. Ancak halifeler bulunur." buyurmuştur, buyurduğu üzere Peygamberimiz (s.a.v)'den sonra bir peygamber değil, halifeler gelmiştir.Yine Peygamberimiz (s.a.v.), "Kıyamete yakın bir zamanda İsa (a.s.) da Mehdi (a.s.) da gelecek" buyurmuştur. Peygamberimiz (s.a.v.); "Benden sonra peygamber yoktur.Ancak halifeler bulunur." buyurarak kendisinden sonra bir peygamberin değil halifelerin geleceğini haber vermiş ve nübüvvet kapısını kapatmıştır. Ancak "İsa (a.s.) da Mehdi (a.s.) da gelecek" buyurarak anahtarın sahibini göstermiştir. Bundan dolayı bin dört yüz senedir açılamayan bu kapıyı, zuhuruyla ancak Muhammed Mehdi; kapının anahtarları mesabesinde olan ayet ve hadislerle, delilleri ortaya koyarak açmıştır. Nasıl ki her kapının anahtarı o evin sahibine verilirse bunun gibi bu manevi kapının anahtarı da Rabbimiz (c.c) tarafından Muhammed Mehdi'ye verilmiştir. Bin dört yüz sene önce Peygamberimiz (s.a.v.)'in kapattığı bu manevi kapıyı, bugün Muhammed Mehdi'nin açmasıyla; arada geçen bin dört yüz sene boyunca bu kapı, manevi zararlardan korunmuştur. (Bir mektubun kapanıp mühürlenerek sahibine gönderilmesi gibi.) Şüphesiz ki İslam son din, Kur'anı Kerim son kitap, Peygamberimiz (s.a.v) kitapla gönderilen peygamberlerin sonuncusudur. İsa (a.s.) da Mehdi (a.s.) da islam üzere, Kur'an üzere Peygamberimiz (s.a.v.)'i tasdik eden nebiler olarak gelmişlerdir. Bütün peygamberler kendilerinden sonra gelecek olan elçiyi müjdelemekle vazifelidir. Peygamberimizin (s.a.v.), zamanımıza ulaşan iki yüze yakın hadisle Muhammed Mehdi (a.s.)'ın geleceğini müjdelemesi bunun içindir. Peygamberimiz (s.a.v.); hadislerinde kendisiyle kıyas etmiş, "Adı adıma uygun, babasının adı babamın adına uygundur", buyurmuştur. Peygamberimiz (s.a.v.)'in de Muhammed Mehdi'nin de Rabbimiz (c.c.) katında adı Muhammed'dir. "Adı adıma uygundur" buyururken Muhammed'e uygun bir Muhammed yani resule uygun bir nebi olduğunu işaret etmiştir. "Babasının adı babamın adına uygundur" buyururken de beden soyu değil, peygamberlik soyundaki babaları İbrahim (a.s.)'ı işareten "Babasının adı babamın adına uygundur", buyurmuştur. Rabbimiz (c.c.) ayeti celilesinde "Peygamberleri birbirinin soyundan gönderdik", bir başka ayetinde ise "... Peygamberleri İbrahim'in soyundan gönderdik ..." , "... İbrahimoğullarına kitap ve hikmet verdik..." buyurmuş. Bu sırra binaen peygamberlerin de, Peygamberimiz (s.a.v.)'in de, Muhammed Mehdi (a.s.)'ın da peygamberlik soyunda atası (babası) İbrahim (a.s.) olduğu için babasının adı babamın adına uygundur buyurmuştur. Yine Peygamberimiz (s.a.v.), "Peygamberler, anneleri ayrı babaları bir kardeşlerdir", buyurmuştur. Yani, beden soyunda peygamberler farklı anne babalardan olmakla beraber, ruh soyundan, peygamber soyundan bütün peygamberler kardeştir. Peygamberimiz (s.a.v.)'in, "Adı adıma uygun, Babasının adı babamın adına uygundur", "Ashabı bedir ashabı kadardır", "Ben islamın başıyım, Mehdi'de sonu olacak", "Nübüvvet mührü olacak","O (Mehdi a.s.), İsa (a.s.)'a imam olacak","Karda sürünerek bile olsa biat edin" gibi birçok hadisle kendisiyle kıyas etmesi, Muhammed Mehdi (a.s.)'ın nebi olduğunun açık delillerindendir.

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin