VAR"KENE (!)

53 6 2
                                    

Ey kendi gizli(kalbi-akli) kibrine/gururuna yenik düşen ve kendini mücahid/mücahide( Müslüman ! ) sanan sanal ve real ahmaklar(!)

Sahip olduğunuz kısırlı ve sınırlı aklın bilgisi/ilimi sizleri göklere çıkaran sahtekarlıklarınızın "yunan felsefesinin ve de hint ile iran mistizmin zihinsel esir kompleks'i" olduğunu, ne zamana kadar farkedilmeyi daha da doğrusu kabullenmeyi düşünüyorsun ki düşünüp-düşündüğünmediğiniz de manidardır(!)

Üzerinize attığınız bir metre renkli-renksiz çarşaf bezi ile altınıza giydiğiniz moda-modasız şalvar da kurtarmaya yetmez, sizi siz de esir olduklarınızı idrak edilmediğiniz sürece(!)
"İt olmuşsa aslan;kaplan da olmuşsa fare..."  Anlayabilene...

"Cahiller grubunun,kendini birşey sanan cahili alimleştirilmesi ve de alimlerin(!) de cahillere,cahildir diye meydanı terk etmesi;fıkh ve tasavvuf ve de tefsir/hadis alimlerinin( SAHÂBE, TÂBİÎN ve "ÖZELLİKLE"TEBE-İ TÂBİÎN
ve sonraki birinci/ikinci/üçüncü kuşak alimleri) cahiller tarafından hadsizce cahilleştirilmesi...
İçinde bulunduğumuz asrın pekte hayra alamet bir süreç içinde olduğu gözükmemekte."

"Tanrısallaştırılmış ütopik zihinsel üretkenlik;adeta mikro-organizmalar gibi elekronik virüs ile akıl üstü bir fanilik mevcudiyetine olan hırs ve arzu içinde ruhsuz yaşayan bedenlerin üzerine-simgeselleştirilmiş Müslümanlık/İslamcılık Mührünün-sıradışı yaşamsal gözyaşlarının kin ve acı kanla abdest aldırtmaya devam edinilen asrın içindeki karanlık kuşakları..."

"Kim ne anlayacak ki,yazsam da sanal ve de real dünyanın fani cambazları var'kene..."

BİR OKU BİN DÜŞÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin