פרק 41

9.9K 314 16
                                    

משוכתב**

"לכי לישון" אמרתי לה ונישקתי שוב את המצח שלה ועוד פעם את השפתיים שלה לפני שיצאתי גם אני מהבית, מעיף מבט אחרון שיתן לי דלק להמשך, וסוגר אחריי את הדלת, נאנח ורק מקווה שאחזור שוב מהר.
***********************************
-נקודת מבט של בר-
נאנחתי ועליתי בחזרה למעלה, נכנסת למיטה ועושה חושך מוחלט, רק מקווה לחזור להרדם שוב.

"בר!" הקול המעצבן של ספיר העיר אותי, אז מסתבר שכן נרדמתי.
הבטתי בשעון וראיתי שישנתי הרבה, כמו שצריך אחרי מה שעבר עלינו אתמול.
"מה את רוצה על הבוקר?" שאלתי והתחמתחתי
"קומי!" היא אמרה "משעמם לי"
"איפה גיא?" שאלתי
"בעבודה" היא ענתה "קומי.. אני יכין אוכל ונראה סרט"
נאנחתי "אני רוצה לישון"
"לא את לא.. ישנת המון" היא אמרה ואני פלטתי אוויר ברעש "מישהו חייב להרוג אותך מתישהו"
היא חייכה חיוך מרוצה ויצאה מהחדר, ואני קמתי מהמיטה ונכנסתי להתקלח, מתעכבת מעט ונותנת למים לתת לי באמת הרגשה של בוקר.
לבשתי על עצמי את ההלבשה התחתונה שסיימתי, ויצאתי לחדר, לובשת את שאר הפיג'מה ויורדת למטה, מתיישבת ישר על הספה.
הבטתי לרגע בכל האוכל שהיא הכינה מונח על השולחן וחייכתי, אז כן היה שווה לקום למרות הכל.
-נקודת מבט של דניאל-
"אתם בטח שואלים את עצמכם למה הזנקנו אותכם בשעות לא הגיוניות של הבוקר לכאן, שהחופש שלכם אמור להסתיים רק עוד 5 ימים.. אני מבטיח שאנחנו נסביר כל דבר בזמנו" אמיר פתח את התדרוך
"קודם כל אתם צריכים לדעת.. החודשיים וחצי הקרובים הם הימים שיסגרו לכם את הטירונות, הייתם אמורים לעבור אותה באופן רגיל ולשלב פעילות של שלושת הזרועות, אבל החלטה מלמעלה.. ויש שינוי" איציק המשיך "במקום אימונים אתם תצאו לשטח, תדרוך מפורט יותר יבוא בהקדם.. והזמן הזה שתבלו בשטח יקבע לנו סופית מי מתאימים להיות ביחידה ומי בסוף החודשיים וחצי האלה ימצא את דרכו ליחידה אחרת"
"כן תומר?" אמיר ענה לאחר החיילים בפלוגה שהרים את ידו
"למה השינוי?"
"בעקבות ההתפתחויות שאני מניח שכולכם שמעתם.. הצבא החליט להחזיר מכה אחר מכה לאירנים ומכיוון שאנחנו היחידה הכי מובחרת, הוחלט שאנחנו נצא למבצע" איציק ענה "אני לא אומר לכם שעכשיו אנחנו פותחים במלחמה.. רק מחזירים להם מכה תחת מכה.. הפצצה פה, חדירה שם.. אני לא מאמין שזה יתפתח למשהו רציני, רק בשביל לגרום להם לסגת"
"כרגע אתם נכנסים לשבועיים מלאים ועמוסים באימונים מכל סוג אפשרי, שתסיימו אותם אנחנו נחליט אם יש כאלה שצריך לסנן אותם, ואחרי שהכל יהיה מסודר אתם תפוצלו ל2 קבוצות, קבוצה לוחמת וקבוצה שתופקד על מוצבים ושמירות בקרקע.." אמיר המשיך "את החלוקה והתדרוך המפורט יותר אתם תקבלו מיד לאחר תום השבועיים הבאים"
"שאלות?" איציק שאל ואחד החיילים הרים את ידו "כן?"
"מתי אנחנו מתחילים?"
"אנחנו נתחיל עכשיו אימון של כמה שעות, אחריו אתם תקבלו מנוחה קצרה ואז נמשיך אימון שימשך לאורך כל הלילה עד מחר בצהריים" אמיר אמר
"ואז מתי נישן שוב?" עומר שאל ואיציק גיחך "קודם כל תתחילו את היום ואז תדבר איתי על מחר"
"יש אופציה לפרוש?" עומר שאל ואני גלגלתי את עייני "לאן תלך?"
"בתור התחלה לחברה שלך לאכול ונראה לאן נמשיך משם" הוא ענה ואני הרמתי גבה "אתה יודע שאם תתקרב אליה כשאני לא נמצא אני יהרוג אותך נכון?"
"אין לך אישור לירות מחוץ לתחומי הבסיס" עומר ציטט את אמיר בפרצוף מרוצה
"אל תדאג.. אני ישיג לו אחד כזה" אמיר אמר וכל הפלוגה צחקה
"יש אופציה לפרוש עומר" איציק אמר
"מעולה.. אז אני פורש.. ואני מקווה שכולכם תישארו בחיים" עומר אמר
"לכולם חוץ ממך" איציק המשיך ועומר שלח אליו מבט זועף
"יש לו אישור לירות בי?" הוא שאל והצביע עלי
"אני לא ירה בך.. אני לא הורג אנשים" אמרתי בחיול והוא גיחך
"תעשו לי טובה.. אם אתם רוצים להתגרש שוב תעשו את זה במשרד לענייני נשואין ולא כאן" ניר אמר
"כבר התגרשנו" אני ועומר אמרנו ביחד
"רגע" אמרתי כשכולם צחקו "אני יכול לפרוש?"
"אתה יכול לפרוש עכשיו.. אתה יכול גם לדלג על כל השלבים ולקבל חודשיים חופש עד שכל הפלוגה תסיים את האימונים ולהצטרף בהמשך" איציק אמר והגניב מבט מחויך אל עומר.
"לך להזדיין" עומר אמר לי ואני צחקקתי
"גם אתה" עומר אמר והסתכל על איציק
"אתה רוצה כלא?" איציק שאל
"מתחנן לכל דבר שלא קשור אליו" עומר אמר והצביע עלי
גלגלתי את עייני "עוד שעה תבקש שנתחתן שוב"
כל החיילים צחקקו ואמיר אמר "לכו לישון כבר"

החייל שליWhere stories live. Discover now