- więc.. jaki jest plan na dzisiejszy dzień ? Słucham propozycji - powiedział SunWoo siadając na skórzanej kanapie.
- zostało nam podpisać kilka papierków i dopracować nową kolekcje ubrań - mruknęłam SunMi przeglądając grafik na dziś.
- podaj mi te papiery; odrazu się tym zajmę - wtrąciłam, a dziewczyna podała mi teczkę z dokumentami, które czekały na mój podpis.
- YoonSoo.. - zaczął SunWoo.
- hm.. - mruknęłam pod nosem w dalszym ciągu podpisujac papiery.
- może powinnismy dodać jakiś film na kanał ? Po długiej przerwie fani napewno się ucieszą
- nie wiem czy to dobry pomysł - wykrzywiłam usta w grymasie.
- sprawa z tymi wyświetlenia trochę już ucichła, z resztą nie masz czego się obawiać skoro YouTube potwierdził autentyczność - wzruszyła ramionami SunMi - aleee... - przeciągnęła ostatnią literę - czytałam komentarze pod piosenką i ludzie domagają się więcej - zachichotała pod nosem.
- nie uwierzysz, ale na poczcie dostałam kilka propozycji współpracy - machnęłam ręka w powietrzu - najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że YG Entertainment zaproponowało wspólny biznes - zaśmiałam się pod nosem.
- do czego ten świat dąży.. - westchnął SunWoo - nie dość, że spierdolony wytwórnia to jeszcze bezczelna - prychnął.
- co racja to racje - zgodziła się z nim SunMi - ale wracając do tematu - spojrzała na mnie - co powiesz na kolejną piosenkę ?
- sama nie wiem..
- oj no weź - wtrącił blondyn - nie dość, że masz zajebisty głos to jeszcze świetnie śpiewasz - uśmiechnął się szeroko - co rzadko zdążą się w tych czasach..
- ma racje - dopowiedziała SunMi - przecież wiem, że masz jakieś teksty - poruszyła dwuznacznie brwiami - i nie wmawiaj mi, że jest inaczej - zaśmiała się.
- no może mam kilka.. - wzruszyłam ramionami kończąc podpisywać papiery; oparłam się o wygodny fotel - pomysł z piosenkami jest dobry, ale nie wiem czy napewno chce to robić - mruknęłam zamyślona.
- zawsze warto spróbować - uśmiechnęła się dziewczyna - zajmiemy się tym jeszcze dziś ! - pisnęła uradowana - zadzwonię do MinHo i powiem, że jutro wpadniemy stworzyć podkład ! - chwyciła telefon w dłoń i zaczęła dzwonić.
- nie ma się czym martwić - SunWoo podszedł do mnie siadając na biurku - twoje piosenki są świetne - uśmiechnął się.
- wcale się do tego nie nadaje - westchnęłam z grymasem na twarzy.
- ty się nie nadajesz ? - spojrzał na mnie wymownie - przecież ty uwielbiasz śpiewać ! Jesteś do tego stworzona ! Po prostu rób to co kochasz - puścił mi oczko, a ja uśmiechnęłam się pod nosem.
- poszperam trochę w domu - spojrzałam na przyjaciela - znajdę teksty i przyjadę - wstałam z miejsca i ruszyłam ku wyjściu. Nie jestem co do tego przekonana...Weszłam do domu i odrazu skierowałam się do sypialni. Przeszukałam całe biurko w poszukiwaniu małego czarnego notatnika, w którym często pisałam to; co ślina na język mi przyniosła.
- cholera.. - syknęłam pod nosem - gdzie on może być ? - podrapałam się po głowie i rozejrzałam wokół pokoju - kurwa.. ile ty masz lat żeby zapominać takie rzeczy - westchnęłam i podeszłam do łóżka. Schyliłam się i wyjęłam mały karton ze stertą różnych rzeczy. Wysypałam go na podłogę i odrazu w oczy rzucił mi się czarny notatnik. Chwyciłam go szybko w ręce i otworzyłam siadając na łóżku. Przewracałam strony w poszukiwaniu najlepszej piosenki. W kilku minutach czytania w końcu wybrałam. Wzięłam kartkę i długopis i przepisałam piosenkę na kartkę..I wanna take you somewhere so you know I care But it's so cold and I don't know where
I brought you daffodils in a pretty string
But they won't flower like they did last springAnd I wanna kiss you, make you feel alright
I'm just so tired to share my nights
I wanna cry and I wanna love
But all my tears have been used upOn another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up
CZYTASZ
Siostra | Min Yoongi
Fanfiction[ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI 1] Osiemnastoletnia YoonSoo, znana także pod pseudonimem Soo jest popularną youtoberką na skale światową. Uwielbia śpiewać i tańczyć, ale nie obnosi się z tym u ludzi. Kilka lat wcześniej pokłóciła się z bratem. Nie utrzymują ze...