- co teraz ? - zapytała SunMi patrząc na mnie jakby przerażonym wzrokiem. Spojrzałam obojętnie na przyjaciółkę i westchnęłam głęboko.
- nic - wzruszyłam ramionami - zupełnie nic - spuściłam wzrok na swoje buty, które wydawały się dosyć ciekawe.
- zaraz zleje mu dupe - powiedział zdenerwowany SunWoo - pierdolony frajer - prychnął pod nosem.
- co innego mogę zrobić ? - spojrzałam na chłopaka - mówi się trudno - wzruszyłam ramionami.
- ty się słyszysz do cholery ? - spojrzał na mnie z wyrzutem - przepraszam, że podnoszę na ciebie głos, ale kurwa nie możemy tak tego zostawić !
- ma racje - wtrąciła SunMi - przecież to plagiat
- jakie mam na to dowody ? Słowo przeciwko słowu. Nie jestem w stanie tego udowodnić - szybko starłam łzę, która spływała swobodnie po moim policzku.
- przecież MinHo potwierdzi, że byłaś w studio, że nagrywałaś piosenkę !
- ona też może to zrobić - westchnęłam - tutaj akurat jestem bezradna - wyjęłam z paczki jednego papierosa i rozpaliłam - mimo to.. - zaciągnęłam się dymem - nie wiem czy mam ochotę sprzeczać się z nimi, a zwłaszcza nie wiem czy już mi się chce
- nie możesz ciągle ustępować do cholery - powiedział SunWoo siadając obok mnie - gdzie podziała się tamta YoonSoo, którą znałem ? Kiedy ty się zmieniłaś ? - spojrzał na mnie poważnie. Zmieniłam się ? Tak. Speszona odwróciłam wzrok patrząc obojętnie przed siebie.
- musimy to załatwić - dodała SunMi - teraz my będziemy górą, zadzwonię do MinHo i wszystko myu wyjaśnię - powiedziała sięgając telefon, który leżał na biurku.
- odpuść - mruknęłam i wyrzucając końcówkę papierosa do popielniczki wstałam na równe nogi - po prostu odpuść.. - ostatni raz spojrzałam na przyjaciół i wyszłam. Opuściłam biuro, a następnie firmę wsiadając do samochodu. Odpaliłam silnik i kiedy chciałam wyjechać na ulice usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości.Seungri
Musimy pogadaćYoonSoo
Nie ma o czym wszystko wiemSeungri
Nie rób nic głupiego, proszęRzuciłam telefon na miejsce pasażera i wyjeżdżając na ulice zwróciłam się w dobrze znanym mi kierunku..
Wysiadłam z samochodu trzaskając drzwiami. Przez całe 20 minut drogi mój telefon nie przestawał dzwonić nawet na ułamek sekundy. Jak nie Seungri to Yoongi, jak nie SunMi to SunWoo i tak wszyscy po kolei bawili się w wydzwanianie do mnie. Przełknęłam głośno ślinę i cała drżąc podeszłam do drzwi. Zapukałam kilku krotnie, a chwile później drzwi odtworzył mi TOP.
- cholera jasna ! Mogłaś odebrać ! Wiesz jak się martwiłem ? - powiedział widocznie z ulgą w głosie.
- gdzie on jest ? - spojrzałam obojętnie na przyjaciela, ten zaś wzdrygnął się i wskazał palcem na salon. Wyminęłam blondyna i skierowałam się do salonu gdzie już z daleka słuchać było donośne kłótnie.
- do kurwy po co to robiłeś ?! No ja pierdole musisz wszystko zjebać ?! - krzyknął Taeyang.
- już powtarzam ci setny raz ! Nic o tym nie wiedziałem ! - powiedział Jiyong. Stanęłam w salonie, a wszyscy ucichli. Seungri spojrzał na mnie z ulgą jakby conajmniej kamień spadł mu z serca.
- chcesz mi coś powiedzieć ? - obdarzyłam Jiyong'a chłodnym spojrzeniem, a ten wstał z kanapy.
- nic, a nic - prychnął - to nie moja sprawa..
- obiecałeś mi spokój, nie mogłeś dotrzymać tej obietnicy ? Chociaż ze względu na to, że kiedyś się.. przyjaźniliśmy ? - z trudem powiedziałam ostatnie słowo. Jiyong spojrzał na mnie zaskoczony i zamrugałem kilkukrotnie.
- już mówiłem, że nic o tym nie wiedziałem ! - rzucił zdenerwowany. Nagle usłyszeliśmy trzask drzwi..
- o wilku mowa ! - krzyknął TOP - przyszła złodziejka ! - skinął głową w stronę całego BLACKIPNK.
- o co ci chodzi znowu ? - westchnęła zmęczona przytulając się do Jiyong'a.
- posłużyłaś się moją piosenką i podałaś się za autora - mruknęłam na skraju płaczu. Nie YoonSoo; zaciśnij zęby i wytrzymaj. Pokaż im kto jest lepszy..
- jaką piosenką ? - zmarszczyła brwi udając głupią.
- tekst twojej niby piosenki jest mój. Osobiście go napisałam, a ty bezczelnie go ukradłaś - prychnęłam.
- to zwykły plagiat - wtrącił Deasung - po prostu usuń tą piosenkę - pokręcił głową na boki.
- to moja piosenka ! Nie będę jej usuwać ! - tupnęła rozzłoszczona nogą.
- wszystko komplikujesz zostawmy to tak jak jest - mruknął Jiyong.
- komplikuje ? Ja ? - zmarszczyłam brwi.
- a kto ? Ja ? - prychnął.
- w porządku - wzruszyłam ramionami - nie będę już niczego komplikować - uśmiechnęłam się sztucznie - ale zapamiętaj to co teraz ci powiem; chcesz zniszczyć mnie kłamstwem - prychnęłam pod nosem - to ja - wskazałam ma się je palcem - zniszczę cię prawdą - zwróciłam się w stronę wyjścia i wyszłam z domu. Wsiadłam do samochodu i z piskiem opon wyjechałam z podjazdu. W pewnym momencie usłyszałam dźwięk dzwoniącego telefonu. Po omacku sięgnęłam go z siedzenia pasażera i odebrałam nie patrząc kto dzwoni.
- halo ? - mruknęłam.
- czemu nie odbierałaś telefonu ? - usłyszałam głos YoonGi'ego - wiesz jak się martwiłem ? Co się stało ? SunMi dzwoniła do mnie, ale kompletnie nie mam pojęcia o co chodzi
- nie mam czasu teraz rozmawiać - rozłączyłam się i odłożyłam telefon...
CZYTASZ
Siostra | Min Yoongi
Fanfiction[ZAKOŃCZENIE CZĘŚCI 1] Osiemnastoletnia YoonSoo, znana także pod pseudonimem Soo jest popularną youtoberką na skale światową. Uwielbia śpiewać i tańczyć, ale nie obnosi się z tym u ludzi. Kilka lat wcześniej pokłóciła się z bratem. Nie utrzymują ze...