Rozdział 76

1K 69 11
                                    

Poniedziałek; 28 września 2020 roku.. zostały 3 dni.

Sama nie potrafię wyjaśnić wczorajszego zajścia. Bo tak naprawdę nic się nie stało, nawet jeśli stało. Usiadłam na kanapie próbując jeszcze raz przypomnieć sobie wszystko co wydarzyło się poprzedniego dnia. Rozmawiałam z Kai'em kiedy pocałował mnie w policzek. Wtedy przyszedł Jiyong i rzucił się na niego. Czy jest coś albo ktoś; kto potrafi wyjaśni jego zachowanie ? Chyba nie..

A co do wczorajszego pomysłu spotkania z fanami. W niewiarygodnie szybkim czasie SunMi wszystko już ustaliła. Miejsce, godzinę i atrakcje na ten czas. Naprawdę podziwiam tą dziewczynę. Więc.. spotkanie odbędzie się dzisiaj o 16 w parku Yeouido Hangang. Montażyści już rozkładając niewielką scenę i przygotowują miejsca dla fanów. Jeszcze wczorajszego wieczoru SunWoo opublikował w internecie informacje na ten temat. Jestem ciekaw ile osób przyjdzie. Mam nadzieje, że obędzie się bez żadnych komplikacji, a w razie czego ochrona jest w pogotowiu..

Siedziałam na wygodnym leżaku na balkonie popalając papierosa. Zaciągając się mocniej dymem usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości. Leniwie sięgnęłam po telefon leżący na stoliku tuż obok leżała i sprawdziłam wiadomość.

SunMi
Chce ci zaznaczyć, że jest już 12, a jak znam życie nawet się nie ogarniasz

YoonSoo
BINGO

SunMi
Więc może łaskawie rusz dupę i zacznij przygotowania !

YoonSoo
Oj tam..

SunMi
Ja ci dam „oj tam" musimy być na miejscu wcześniej niż na 16

YoonSoo
No dobra już nie marudź. Dopalę papierosa i zacznę się ogarniać, może być ?

SunMi
Odrazu lepiej

YoonSoo
Spotkamy się o wpół do czwartej pod firmą 😛

Odłożyłam telefon i odpaliłam papierosa wyrzucając końcówkę do popielniczki. Leniwie wstałam z leżała i wróciłam do środka. Stanęłam przed szafą i przeglądałam ubrania, które nadadzą się na tą okazje. Podświadomie chce pokazać moim fanom, że daje radę..

 Podświadomie chce pokazać moim fanom, że daje radę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wzięłam rzeczy i powędrowałam do łazienki. Wzięłam odprężającą kąpiel i umyłam włosy ulubionym szamponem. Owinęłam się w puchaty szary ręcznik i wyszukałam włosy suszarką. Na twarz nałożyłam maseczkę i pozostawiłam ją na 20 minut, a w tym czasie zapaliłam kolejnego papierosa.
Zdjęłam maseczkę i przemykam twarz. Ubrałam się we wcześniej przygotowane rzeczy, rozczesałam włosy, które były idealnie proste i swobodnie opadały mi na ramiona. Usiadłam przy toaletce i zrobiłam lekki dokładny makijaż. Gotowe. Spojrzałam jeszcze na godzinę w telefonie; 14:37. Zostało mi jeszcze trochę czasu. Bez zbędnego ociągania spakowałam najpotrzebniejsze rzeczy do torebki i zabierając kluczyki od samochodu wyszłam z domu. Wsiadłam do auta kładąc torebkę na miejsce pasażera i ruszyłam w kierunku firmy.

Siostra | Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz