Prolog

5.4K 130 5
                                    

~3 lata wcześniej~

— Możesz przestać robić z siebie nie wiadomo kogo !? Zejdź na ziemie ! Krzyknął YoonGi chamskim tonem głosu.
Nie mam zielonego pojęcia o co cały czas ci chodzi ! Może w końcu wysłowisz się i powiesz co leży ci na sercu ?!  — Zapytałam. Nie robiłam nic złego. Po prostu chciałam spełniać marzenia. I za wszelką cenę dążyłem do celu.
A o to, że ty i tak niczego nie osiągniesz, jesteś tylko gówniarzem, który został za bardzo rozpieszczony przez rodziców, a teraz myśli że podbije świat ! Obudź się ! To nie jest bajka! To życie ! — Wykrzyczał w prost do mojego ucha. Poczułam ukłucie w sercu. Jakby ktoś wbił mi nów w plecy. Nic innego nie bolało tak bardzo jak jego słowa. Czułam jak łzy cisną mi się do oczu. Przełknęłam głośno ślinę żeby się uspokoić. — Ach tak ! A teraz jeszcze rozpłacz się jak małe dziecko ! Nie chce takiej siostry ! Nigdy nie chciałem ! — Stałam w miejscu i patrzyłam przed siebie. Moja ręka powędrowała na jego policzek. Rozpłakałam się ma dobre. Analizowałam dokładnie każde słowo wypowiedziane z jego ust. „Nie chce takiej siostry" powiedział to z taką łatwością. Nie chamowałam już łez. Ciurkiem leciały po moich policzkach. To co stało się teraz, było dla mnie ogromnym szokiem. Poczułam pieczenie na policzku i metaliczny posmak krwi w ustach. YoonGi mnie uderzył. Uderzył mnie... Usłyszałam tylko trzask drzwi, a chwile później zjawił się obok mnie GeumJae.
YoonGi przestań. — Powiedział stanowczo i chwycił go za ramiona. — Co ty robisz najlepszego ! GeumJae uniósł głos. Po prostu wyszłam z domu. Nie chciałam dalej tego słuchać. Powiedział już wystaraczjaco dużo. Zawsze myślałam, że mnie wspiera i pomoże mi kiedy będę miała problem. A teraz ? Teraz nie jestem już jego siostrą. Uderzył mnie. Nigdy bym się tego po nim nie spodziewała. Nie tego. To był cios poniżej pasa. Po telefonie od mamy wróciłam do domu. Ale już nie było jak kiedyś. Wszystko się zmieniło. Od tamtego dnia nie zamieniłam z nim ani słowa...

Siostra | Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz