#16

948 52 0
                                    

Jeon Jungkook:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jeon Jungkook:

- To on! To mój słodziak, którego widziałem w klubie... - Powiedział uradowany, od ucha do ucha Yoongi.

- To moja Omega. - Zawarczałem na Yoongiego.

- Kook mu chodzi o tego blondyna. - Powiedział Hoseok.

- Zresztą sam wiesz, że Yoongi lubi Alfy. - Dodał po chwili.

- Czyli to ten piękny blondyn? - Zapytał się Namjoon.

- Ale jak? Przecież zauważył bym go  wcześniej! Widzicie ten jego boski uśmiech? -  Zauważyłem jak ta Alfa uśmiecha się do mojej Omegi. Aż mnie krew zalała, najchętniej bym tam poszedł i siłą wziął do siebie Tae. Nie zrobię tak, bo po tym na pewno nawet nie mógł bym porozmawiać z nim. Z resztą przez sam czarnowłosy mówił, że nie będzie zwracał uwagę na innych, więc dlaczego tak przyjaźnie sobie z nim rozmawia!

- Może go nie zauważyłeś bo zawsze nosił okulary, ciekawe dlaczego je ściągnął.. - Powiedział Hoseok.

- Znasz go? - Zapytałem wraz z Yoongim.

- Tak, przecież jest na tym samym poziomie co ja i Ty Yoongi. Może chodzi do innej klasy, ale mamy razem sztuki walki. Co najdziwniejsze, nawet na tych zajęciach nie ściągał okularów. - Powiedział Hoseok.

- Jak ma na imię? - Zapytał Yoongi.

- Jeśli dobrze pamiętam to: Park Jimin. Dziwię się że o nim nie słyszałeś, bo przecież wszyscy w szkole znają jego przydomek.- Odrzekł Hoseok.

- Przydomek? Jaki? - Wyprzedziłem tym pytaniem Yoongiego.

- "Zimna piękność"

- Dlaczego? Nie widzisz jak się szczerzy? - Zapytałem wkurzonym głosem.

- Zwykle chłopak jest bez żadnych emocji, nie wiem dlaczego teraz jest inaczej. - Powiedział Hoseok.

- Może to ma coś wspólnego z tym, że Tae należy do rodziny Parków. - Powiedział Namjoon, nawet odpuściłem to jak nazwał moją Omegę.

- Czekajcie... Czyli to jest Kim Taehyung? Ten z artykułu.. - Zapytał się Hoseok.

- Tsa.. - Odrzekłem, jakoś nie umiem się nie złościć, jak ktoś nadmiernie się interesuje Tae.

- Ten świat, to jednak jest mały. - Odrzekł Yoongi.

- Ale jeśli są rodziną to nie powinni mieć takich samych nazwisk? - Zapytał się Namjoon.

Niedopasowani ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz