Kim Taehyung:
- Innymi słowy nam się upiekło? - Zapytał się Seo.
- Głupi ma zawsze szczęście. - Powiedziałem.
- No to wasze lekarstwo moje głupki. - Powiedział Jim o dał nam tabletki.
- Zjedzmy coś i chodźmy do szkoły. - Odrzekłem Jim.
- Musimy? - Zapytałem, bo nie miałem ochoty do niej iść.
- Jak nie chcesz przypału, to chodź. - Powiedział Jim.
- No doooobra.- Powiedziałem. Trochę ogarnąłem się w toalecie. Seo się przebrał w mundurek i Jim zawołał nas na śniadanie.
Właśnie jem kanapki z masłem i ogórkiem, Jim płatki z mlekiem, a Seo jajecznicę.
- Od dzisiaj zaczynamy nasz plan? - Zapytałem.
- Mhm. - Powiedział Jim.
- Trzeba to tak zrobić, aby nie zorientowali się że jest ustawione. - Powiedziałem.
- Zróbmy to tak: Może najpierw ze sobą rozmawiajcie, uśmiechajcie się do siebie i spoglądajcie na siebie. Po pewnym czasie możecie zacząć się trzymać za ręce. Małymi kroczkami, niech zaczną o tym myśleć. - Powiedziałem.
- Dobry pomysł. - Powiedział Jim.
Po tym jak dokończyliśmy nasze jedzenie, pojechaliśmy do szkoły. A że byliśmy na tyle skacowani, to odwiózł nas kierowca.
Pod samą szkołą, ujrzałem bandę tych zidiociałych Alf.
- Już szukają ofiar. - Powiedziałem na ich widok.
- Czyli nas? - Zapytał się Seo.
- My im damy popalić. - Odrzekł Jim.
Na parkingu rozdzieliliśmy się z Jimem. Braciszek spieszył się na lekcje, więc musiał nas wcześniej opuścić, ale obiecał że na przerwie do nas przyjdzie. Razem z Seo kierowałem się w stronę naszych szafek, przecież musimy przebrać buty. Heh... Szkoła i te jej pieprzone zasady.
- Seo... Ale mnie dupa boli... - Powiedziałem żaląc się na mój stan.
- Wczoraj przesadziłeś. - Powiedział Seo.
- Chyba oboje. Mam przypominać co ty robiłeś? - Zapytałem się.
- Ale ja nie jestem w takim stanie jak ty. - Odgryzł się Seo.
- Ja nie mam luk w pamięci. - Powiedziałem.
- Wygrałeś Tae.
- Wszystkiego było za dużo.. Ból przynajmniej był wart tej przyjemności. - Powiedziałem a Seo na moje słowa przewrócił oczami. Nagle ktoś mnie szarpnął za rękę.
CZYTASZ
Niedopasowani ✔️
FanfictionUniwersum OMEGAVERSE: ▪️W wieku 14 lat każda osoba przechodzi specjalne testy określające płeć wilka(Omega, beta, alfa). Uczniowie którzy zostali oznaczeni jako Alfy czy Omegi, zostają przeniesieni do specjalnych szkół - gdzie uczą się przemieniać w...