Park Jimin:
Obudziłem się rano z bólem w okolicach swojego dołu. Nie mogłem nawet wstać, nie myśląc nawet o tym jak zejdę na dół po śniadanie. Popatrzyłem się na łóżko, na którym spał Yoongi.
- Wstawaj! - Próbowałem obudzić go, ale moje wołanie nie przynosiły skutku. Siadłem zbolały na łóżku i próbowałem jakoś z niego wstać. Najwyraźniej moje własne nogi odmawiają mi posłuszeństwa. A główny sprawca mojego bólu śpi sobie, jak gdyby nic. Oparłem się o biurko, a następnie o ścianę... Coraz bliżej byłem łazienki.. Niestety nagle straciłem równowagę i upadłem na podłogę.
- Jim?! Nic ci nie jest? - Usłyszałem zaspany głos Yoongiego.
- Nie, wcale nic mi nie jest! Mój pierwszy raz był brutalny i wymuszony. Nie mogę ustać na nogach, boli mnie cały tył i na domiar tego wszystkiego upadłem na ziemię. Wydaje Ci się że wszystko ze mną dobrze? - Zapytałem się ironicznie Yoongiego. Ten niemal od razu srał blisko mnie.
- Czekaj... Pomogę Ci. - Powiedział, po czym podniósł mnie z ziemni i zaniósł do wanny. Zakręcił korek i włączył wodę.
- Mhm.. Przepraszam. - Powiedział po chwili milczenia.
- Myślisz że to coś da? Prosiłem cię abyś przestał.. A ty...- Powiedziałem i syknąłem z bólu kiedy woda doleciała do mojej pupy.
- Byłem pijany i zły na ciebie... Wiem że to nie jest wytłumaczenie... Ale jak zobaczyłem jak wszedłeś do pokoju jakiegoś mężczyzny... Jak zacząłem pić z innymi... A jak byłem w pokoju to ktoś na grupę mojej klasy na Messengerze przesłał zdjęcie jak całujesz się z tym samym facetem... Coś we mnie pękło..
- Czekaj? Ja? Całuję? Że niby z kim? Nie zmyślaj...
- Udowodnię ci! Pokaże zdjęcie. - Powiedział, przyniósł swój telefon i pokazał domniemane zdjęcie.
- Nie całuję się z nim. To zdjęcie jest w innej perspektywie. Po prostu szepczę mu coś na ucho, to mój kuzyn.- Powiedziałem.
- Zresztą napisałem Ci że wychodzę do kuzyna. - Dodałem.
- Niby gdzie? - Zapytał.
- Napisałem Ci na kartce i włożyłem do walizki. Musiałeś ją zauważyć...
- Nawet nie otwierałem potem walizki..
- To gdzie dałeś brudne ubrania? - Zapytałem.
- Uprałem je ręcznie i powiesiłem na suszarce.
- Nawet jeśli nie zauważyłeś mojej kartki, to chyba nie powinno cię obchodzić co robię... - Yoongi mi przerwał.
-Możesz mnie przestać ranić! Jesteś taki sam jak Tae..
- O co Ci chodzi?! I dlaczego nagle wspominasz Tae?! - Zapytałem.
- Bo ja cię kocham.. A ty mnie takimi słowami ranisz.. Zresztą jak Tae robi to Seo...
CZYTASZ
Niedopasowani ✔️
FanfictionUniwersum OMEGAVERSE: ▪️W wieku 14 lat każda osoba przechodzi specjalne testy określające płeć wilka(Omega, beta, alfa). Uczniowie którzy zostali oznaczeni jako Alfy czy Omegi, zostają przeniesieni do specjalnych szkół - gdzie uczą się przemieniać w...