#27

815 41 1
                                    

Kim Seokjin:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kim Seokjin:

            Po zakończeniu zajęć, przebrałem się i miałem iść do domu. Kiedy zadzwonił do mnie nieznany numer.

- Halo? - Zapytałem lekko obawiając się że znowu dzwoni jakiś napalony Alfa. Po tej akcji Namjoona, miałem masę takich akcji. Co prawda od pewnego czasu się ustabilizowały..

- Co ty taki niepewny? - Zapytał się Tae. No tak! Wymieniliśmy się numerami, ale zapomniałem zapisać jego dane. Głupi ja.

- Zapomniałem zapisać numer. - Usłyszałem śmiech Tae.

- Tylko mi się tam nie obwiniaj. - Skąd on mnie tak dobrze zna?

-...

- Po ciszy, wnioskuje że miałem rację.

-  Bo miałeś Tae. Coś się stało? Tak do mnie nagle dzwonisz.. - Trochę się przestraszyłem że coś się stało.

- Chcesz przyjść do mnie do domu? - To pytanie mnie lekko zaskoczyło, ale ucieszyłem się że będę mógł pogadać z Tae. Dodatkowo odwiedzę jego dom i Jimina. Nawet mi się to w snach nie śniło.

- Pewnie. Kiedy?

- Teraz.

- Teraz? - Zapytałem się zdziwiony.

- Jestem z Jimem na parkingu, przyjdź do nas. Weźmiemy cię i potem ktoś cię odwiezie z powrotem do domu.

- Ok, już idę. - Powiedziałem, rozłączyłem się i udałem się w stronę parkingu.

         Kiedy byłem na miejscu, ujrzałem Tae stojącego koło samochodu z przyciemnianymi szybami. Podbiegłem do niego.

- Hej. - Przywitałem się.

- Hej. Przepraszam Cię że zawracam Ci głowę.

- Co? Dlaczego przepraszasz? Zawsze chciałem mieć przyjaciela, kogoś z kim mógłbym rozmawiać, spotykać się... Dla mnie to.. Naprawdę ważne.. - Byłem szczęśliwy że Tae do mnie zadzwonił. Czułem że ten mnie rozumie. Chłopak mnie nie oceniał i mi uwierzył. Inni uwierzyli plotką, nawet ze mną nie rozmawiali... Tae jest inny.. Czuję że jest mi bardzo bliski, nawet jeśli znamy się kilka godzin. Jakoś nie umiem to wyjaśnić.

-  Cieszę że tak myślisz. Wchodź do samochodu księżniczko. - Powiedział i otworzył mi drzwi.

- Dziękuję. - Na to co Tae zrobił lekko się zawstydziłem, co zauważył i się zaśmiał.

Niedopasowani ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz