Kim Taehyung:
Kiedy już byliśmy pod szkołą, Kook napisał mi że siedzą na ławkach koło parkingu. Poszliśmy do nich.
- Trochę boję się rozmawiać z Yoongim. - Powiedział Jim, kiedy byliśmy już blisko miejsca gdzie byli chłopaki.
- Nie bój się! Powiedz tylko co myślisz, jestem pewien że Yoongi myśli tak samo. - Powiedziałem.
- Właśnie, bądź zgodny ze sobą. - Powiedział Seo.
- Dziękuję chłopaki, cieszę się że mam was. - Powiedział Jim. Poklepałem go w ramię, aby dać mu trochę otuchy.
Kiedy widziałem już Kooka, Hoseoka i Yoongiego pomachałem im. Widziałem zszokowaną minę Yoongiego, jak zobaczył że jest z nami Jim.- Cześć. - Przytuliłem na przywitanie Kooka, Seo pocałował Hoseoka, a Jim popatrzył dość nieśmiało na Yoongiego.
- Dziwnie pachniesz Tae.. - Powiedział Kook. Skubany.. Domyślił się że coś musiałem wczoraj pić. Uśmiechnąłem się słodko.
- A bo urządziliśmy sobie małą imprezę.. - Powiedziałem. Kook się chyba trochę wkurzył, ale jego gniew złagodniał kiedy zobaczył mój uśmiech.
- Ale byliśmy tylko: ja, Seo i Jim.. Nikt więcej. - Powiedziałem niewinnym tonem głosu.
- Dlaczego mi o tym nie powiedziałeś? - Zapytał.
- Mhm.. Sekret?
- Oj.. Ty mój słodziaku.. Proszę mów mi o tym następnym razem.. Nie będę przecież za to na ciebie zły.. - Powiedział Kook i pogłaskał mnie po głowie.
- A ty co masz na obronę Seoś? - Zapytał Hoseok Seo.
- Mhm.. Czas na ploteczki? - Powiedział nieśmiało Seo. Trochę się zaśmiałem kiedy zobaczyłem jego skacowaną minę..
- Wy piliście prawda? - Zapytał się Kook.
- Trochę? - Powiedziałem.
- Tylko troszeczkę. - Powiedział Seo.
- Jakoś wam nie wierzę, że trochę. - Powiedział Kook, Uśmiechnąłem się do niego i przytuliłem. Cieszę się że go mam.
- A ty Jim? Czemu ty jesteś? - Zapytał Się Yoongi.
- Chce z tobą porozmawiać Yoongi... - Powiedział Jim.
- Serio Tae?! Nagadałeś mu jakiś głupot?! - Zaatakował mnie Yoongi.
- O co ci chodzi Yoongi? - Zapytał się Kook.
- O to że twoja Omega coś nagadała Jimowi! Założę się że chce nas skłócić...! - Yoongi wydaje się mega wkurzony, nie wiem dlaczego myśli że mógłbym coś takiego zrobić.. Chociaż w sumie rozumiem go.. Faktycznie tak bardzo źle o mnie myśli? Na jego słowa trochę posmutniałem...
CZYTASZ
Niedopasowani ✔️
FanfictionUniwersum OMEGAVERSE: ▪️W wieku 14 lat każda osoba przechodzi specjalne testy określające płeć wilka(Omega, beta, alfa). Uczniowie którzy zostali oznaczeni jako Alfy czy Omegi, zostają przeniesieni do specjalnych szkół - gdzie uczą się przemieniać w...