Kim Taehyung:
Cieszę się że zaprosiłem Seo do domu, super się z nim rozmawia, a rodzice go pokochali. Nie myliłem się do niego, jest na prawdę fajną osobą.Po obiedzie zamknąłem się z nim w pokoju. Rozmawialiśmy na wszystkie tematy. Nawet powiedziałem mu dlaczego nie znoszę Alf. Seo mnie nie oceniał, jeszcze bardziej go polubiłem. A skoro już gadamy i się poznajemy. Swoją drogą cieszę się, że chłopak tak jak ja lubi imprezy.
- Mogę się o coś zapytać?- Zapytałem się. Nie mogłem wytrzymać tej niepewności.
- Dajesz Tae.
- Jesteś dziewicą?- Zapytałem. Ciekawiło mnie czy chłopak jest cnotliwą osobą.
- Tak.. Po prostu czekam na tego jedynego.. - Powiedział Seo.
- Na Jima? - Zapytałem lekko złośliwie.
- Nie wiesz ile razy, marzyłem o seksie z nim. - Chłopak o dziwo oto powiedział szczerze.
- Mhm... Ty zbereźniku No nie spodziewałem się tego po tobie.
- A ty? Jesteś dziewicą? - Zapytał się mnie.
- Ja? Mhm.. Od roku nie.
- Nie gadaj. Naprawdę? Jak? Gdzie? Kiedy i jak było?
- Rok temu z jakimś Betą z klubu. - Oczywiście nie wspomniałem mu że przespałem się z tą osobą, po to by zdobyć trochę informacji o narkotykach.
- Jak się czułeś wtedy?
- Szczerze?
- Nie ziemsko! Czułem się tak przyjemnie.. A całowałeś się chociaż?
- Tak, no błagam aż taką cnotką nie jestem. A tobie tak pozwoli pójść do klubu?
- Hihihi... Jim pokazał mi tajne przejście, ale chyba dalej myśli że jestem niewinną duszyczką.
- Oj Tae... Cieszę się że cię poznałem.
- Ja też. - Powiedziałem szczerze. Przy Seo czuje się spokojny i wyluzowany. Mam nawet wrażenie że rozumiemy się bez słów.
- Musze Ci coś powiedzieć Tae...
- Zamieniam się w słuch.
- Szczerze mówiąc, na początku chciałem się z tobą zaprzyjaźnić, aby zbliżyć się do Jima. Ale od razu zmieniłem swój powód. - Powiedział, czym lekko mnie zszokował, ale cieszę się, że mi o tym powiedział i był ze mną szczery, to mi pokazuje że mu na prawdę zależy na mnie.
- No to jaki masz teraz powód? - Zapytałem.
- Jesteś miły... - Przerwałem mu.
- Ja? Miły? Jeszcze zobaczysz jak bardzo się mylisz. - Zaśmiałem się.
CZYTASZ
Niedopasowani ✔️
FanfictionUniwersum OMEGAVERSE: ▪️W wieku 14 lat każda osoba przechodzi specjalne testy określające płeć wilka(Omega, beta, alfa). Uczniowie którzy zostali oznaczeni jako Alfy czy Omegi, zostają przeniesieni do specjalnych szkół - gdzie uczą się przemieniać w...