Двамата се качиха на третия етаж и Ронджун се зачуди, когато видя, че са в родилното отделение.
- Какво правим тук? - обърка се той, следвайки приятеля си. Донгхюк му даде маска и калцуни преди да влязат по-навътре. Ронджун чуваше женски гласове от стаите наоколо и бебешки плач.
- Почти стигнахме.
Завиха наляво, повървяха още малко и след като минаха през една врата, се оказаха в друго помещение. Зад стъкло се виждаше още една стая, където бяха наредени малки легълца от двете страни на стените, а няколко сестри вървяха между тях и ги поглеждаха.
- Преди няколко дни пред болницата беше намерено бебе - поде Донгхюк, кимна за поздрав на една сестра, която тъкмо излизаше, и отново погледна приятеля си. - Нямаше оставена бележка или нещо друго, дори на камерите не се вижда лицето на човека, който го е оставил.
- Как така са го оставили?
Хюк сви рамене.
- Случва се. Лошото е, че се случва все по-често. Не знаем как се казва, нито на колко точно месеца е, но е още много малко, така че предполагаме, че е на около месец и половина или два.
- Кое е?
Донгхюк си сложи сини ръкавици, даде и на него и заедно влязоха вътре. Повечето от бебетата в леглата спяха, но някои махаха неспокойно с ръчички. Друга сестра бе понесла едно бебе със синя гривничка на ръката и излезе с него.
- Това - Донгхюк го заведе до едно от крайните легла. Ронджун забеляза, че на другите имаше имена, но това беше празно. Погледна към малкото същество вътре и сърцето му направо омекна. Момиченцето там беше толкова сладко, увито в лек розов чаршаф и с розова шапчица на главата, че разтопи всичко в него. - Прекрасна е, нали?
- Все още не разбирам как може просто да са я зарязали - каза Джун и сложи ръка отстрани на кошарата. - Много е красива.
Бебето се размърда, примлясна с уста и отвори очички. Огледа се объркано, сви юмручета няколко пъти и се прозя. Ронджун не беше виждал по-сладко нещо в живота си. Момиченцето явно го забеляза, защото насочи тъмните си очи към него. Бяха като билюрчета.
- Търсим й приемен дом - обади се Хюк, наблюдавайки първата среща между тях двамата, - докато решим какво да правим.
- Какво мислите да правите? - Ронджун го погледна.
- Първо трябва да намерим дом, където да я гледат, докато стане достатъчно голяма, за да иде в сиропиталище.
YOU ARE READING
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...