Донгхюк най-после беше приключил с лекциите си за днес и след като прекара няколко часа в практика, най-после имаше малко свобода. Излезе навън, взе си кафе от машината до входа на болницата и имаше намерение да се настани на някоя пейка на слънце. Краката го боляха от това да стои прав с часове и нямаше търпение да седне. Сърцето му, обаче, едва не спря, когато се обърна с кафето в ръка и видя Ронджун зад гърба си.
- Господи! - ахна той и почти разля горещата напитка върху себе си.
- Така ти се пада! - каза Ронджун, гледайки го гневно.
- Защо се промъкваш така?! - възмути се Хюк, вече успокоил се малко. - Изкара ми акъла.
- Е, квит сме.
- Какво съм ти направил?
Ронджун посочи към количката, която беше до него.
- Ето това.
- Дай да седнем ей там - Хюк кимна към близката пейка и двамата отидоха до нея. - Кажи сега какво става - той отпи глътка кафе.
- Защо не ми каза, че е толкова трудно? - въздъхна Ронджун, като ту дърпаше количката леко, ту я буташе.
- Кое е трудно?
- Това да гледаш бебе. Направо съм скапан.
- Не съм ти казвал, че ще е лесно. Как е тя? - момчето се изправи и надникна в количката. Юн Хи спеше с биберон в устата и свила ръцете си в юмручета.
- Тя е добре, но ние с Джено не сме.
- Какво искаш да кажеш? - Хюк седна отново до него.
- Непрекъснато бягаме от работа вкъщи и от вкъщи на работа и едва смогваме с нещата - Джун разтри слепоочието си. - Почти не съм спал, да не говорим за Джено, който понякога се прибира късно и въобще нямаме време да се видим.
- Така са двойките с деца - сви рамене небрежно Хюк.
- Изобщо не ми е смешно - намръщи се Ронджун.
- Добре де, извинявай. Работя по въпроса. Още не съм намерил осиновители.
- Надявам се по-бързо да го направиш.
- Толкова ли е зле?
- Не, че е зле, тя е повече от прекрасна, просто е твърде изтощително за нас.
- Разбирам.
- Шефът ми вече почва да мърмори, че си променям смените в последния момент, останалия персонал не може да се съобразява само с мен. Не мога и да я взимам с мен в кафенето.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...