- Съжалявам, че ти отнемам от времето - каза Донгхюк.
- Няма нищо. Пък и нали аз предложих да излезем - отвърна Марк. Предния ден, когато се разделиха, той го покани да излязат някъде и се зарадва наистина много, щом Хюк се съгласи.
- Да, така е. - Бяха седнали на външните маси на една сладкарница. Имаше доста хора и няколко пъргави сервитьорки се движеха между масите с лекота.
- Днес как си? Не си плакал, нали? - усмихна се Марк.
- Не съм - Хюк погледна към чинията пред себе си, в която имаше едно парче прекрасно изглеждаща торта. Само че той нямаше особен апетит.
- Бях решил да не те притискам да говориш с мен, тъй като почти не се познаваме и сигурно ще ти е странно, но се притеснявам за теб - каза на един дъх Марк.
- Ти сам го каза. Щом сме почти непознати, тогава защо се притесняваш за мен?
- И аз не знам. Но изобщо не ми харесва да те гледам така унил. Искаш ли да споделиш? Може да ти олекне малко или много.
- Не съм сигурен, че искам да те товаря с тези неща - Хюк се усмихна леко.
- Аз нямам абсолютно никкаъв проблем. С радост ще те изслушам.
Хюк се поколеба и това си пролича, но другото момче го изчака търпеливо.
- Има един човек - Хечан събра смелост, - заради когото се чувствам така.
- Искаш ли да го набия? - ухили се Марк, с което разсея мрачното му настроение за миг и Хюк се усмихна несъзнателно.
- Не, не, няма нужда. Просто... Бях ти казал, че последната ми връзка не приключи добре, нали? Всъщност, истината е, че самата връзка беше... болезнена.
- Този човек нарани ли те? Или ти му разби сърцето?
- Не се шегувай с това - Хюк се опита да звучи сериозно, но се усмихна отново и оцени опита му да смекчи ситуацията. - Имах предвид, че беше физически болезнена.
Марк не каза нищо този път.
- Излизахме заедно, бяхме много влюбени и всичко в началото беше прекрасно, но... - момчето гледаше навсякъде другаде, но не и в събеседника си. - Не знам дори как да го кажа...
- Удрял те е - досети се Марк и го видя как кимна леко.
- Неведнъж.
- Боже, Хюк...
- Не искам да ме съжаляваш - побърза да каже той. - Наистина недей. Опитвам се да оставя това в миналото, а и аз не един път съм отвръщал на ударите му, така че не съм чак толкова беззащитен. Поне така си мислех до момента, в който той...
CITEȘTI
A little surprise
DragosteДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...