На сутринта Джено се събуди заради бебешкия плач. Раздразнено се размърда в леглото, искайки да прегърне Ронджун, но с изненада откри, че мястото до него е празно. Сънено отвори очи и се огледа и да, наистина беше сам в стаята. Плачът не спираше и той си спомни за какво бяха говорили с Джун предната вечер. Да, бебето. Имаше бебе тук и то ясно напомняше за себе си.
Стана от леглото, чудейки се къде може да е Ронджун. Откри го заспал на дивана в хола, като бебето беше до него почти на ръба. Джено побърза да премести детето малко по-навътре и погледна към Ронджун. Побутна го леко, но нямаше резултат.
- Ронджуни - повика го той. Ронджун не беше заел особено удобна позиция. Беше седнал, като главата му бе облегната назад и със сигурност врата му щеше да е схванат след това. - Скъпи - опита отново Джено.
Дребното момче се сепна и рязко отвори очи.
- Какво стана?! - стресна се той, оглеждайки се трескаво.
- Добро утро - усмихна му се Джено и се наведе, целувайки челото му.
- Господи, Джено - въздъхна той облекчено. - Реших, че бебето пак плаче.
- То си плаче - засмя се чернокосият и явно чак тогава Джун чу плача.
- Мамка му.
- Защо спиш тук? - Джено седна до тях, взимайки бебето на ръце. То малко се успокои и спря да плаче.
- Юн Хи плачеше - Ронджун потърка лицето си изморено, - ти хъркаше и тя плачеше, и се изместих тук, за да не те събуди тя и...
- Май си имал тежка нощ - отгатна Джено, бебето беше хванало показалеца му, който беше много интересен в момента.
- Не питай.
- Не е било нужно да се местиш тук.
- Не исках плача й да те събуди.
- Благодаря, че си помислил за мен, но сега врата ти ще е схванат - отбеляза той.
- Нищо работа.
- Иди се оправи, аз ще я гледам малко.
- Сигурен ли си?
- Напълно.
Ронджун кимна, протегна се към него и го целуна за кратко, сетне стана и се отправи към банята.
***
Джено остана да се грижи за бебето, а Ронджун отиде на работа. Беше повече от изморен, но се стараеше да внимава с поръчките и клиентите. С Джисънг се оказаха в една и съща смяна, затова колегата му го наблюдаваше любопитно.
YOU ARE READING
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...