- 97

127 17 5
                                    

- Къде ми е детето?! - зяпна жената, веднага щом го видя. Първоначално Хюк се стресна от вика й, но не забави крачка и излезе навън. 

- Не знам за какво говорите - отсече той. 

- Детето ми е при вас! - заяви тя. - Върнете ми я! 

- Госпожо - Донгхюк се опита да запази спокойствие, - детето Ви не е при нас, не знам защо си мислите, че...

- Знам, че е тук! - не се отказа жената. - И точно ти си този, който я е взел! 

- Госпожо! 

Изведнъж в очите на Хюк блесна светкавица и той премигна объркано. Едва сега забеляза, че зад жената имаше още двама души - репортери. 

- Наистина ли Вие сте взели дъщерята на тази жена? - попита единия, тикайки микрофон в лицето му, докато другият най-нагло го снимаше. 

- Нямам представа за какво говори тя! - извика Хечан, търпението му се изчерпваше. 

- Върнете ми детето! 

- Къде сте скрили момиченцето? Някой плати ли Ви за това? - онзи продължаваше с глупавите си въпроси. 

Главата на Донгхюк се замая и за няколко секунди му причерня. Смесването на толкова много гласове съвсем го дезориентира. След малко се появиха няколко сестри да проверят каква е тази суматоха навън, събраха се и други зяпачи. 

- Ще ви осъдя за това! - съобщи непознатата. 

- Ако детето наистина е Ваше, тогава защо просто го зарязахте?! - не издържа Хюк.

- Значи, все пак признаваш, че ти си взел детето ми! - посочи го тя. 

- Каква майка сте Вие? - отврати се Донгхюк. 

- Нищо не знаеш! Нямаш право да ме съдиш, след като нищичко не знаеш за мен! 

- Знам, че сте ужасна майка! Всъщност, никаква майка не сте. Една майка няма да зареже детето си на произвола на съдбата! 

- Бях уплашена! - сопна се тя. 

- Това не е оправдание! 

- Заслужаваш да те тикнат зад решетките! 

- Нищо не съм направил! 

Отнякъде изскочиха още репортери и започнаха да го снимат. Светкавиците заслепиха очите му и момчето отстъпи крачка назад. Понечи да вдигне ръка пред лицето си, за да се предпази, но в този момент някой застана пред него. 

A little surprise Where stories live. Discover now