- 38

229 27 0
                                    

Дребното момче се изчерви, но кимна, то също го искаше. Джено се усмихна леко и отново го целуна, карайки го да си забрави ума. Ронджун го бутна леко, при което той се облегна назад на дивана, а русокосият го обкрачи, сядайки в скута му. Целувката се превърна в наистина бурна и Джун пъшкаше тихо срещу него, тялото му бавно се пълнеше с нетърпение.

Джено сложи ръце на кръста му, като не след дълго ги пъхна под тениската му, карайки го да въздъхне доволно. Ронджун обожаваше да усеща ръцете му по себе си, чувстваше се толкова значим.

Той от своя страна хвана косата му между пръстите си, скубейки я леко. Размърда се върху него, а Джено изръмжа гърлено заради триенето между тях.

Отделиха се едва дишащи от целувката. Високото момче се насочи към врата му, а Ронджун отпусна глава настрани, наслаждавайки се на всеки миг от ставащото. Джено засмука мястото под ухото му, спечелвайки си тих стон, и след като остави смучка там беше повече от доволен. Ръцете му се разхождаха по малкото стегнато тяло, искаше да обходи всеки един милиметър.

И двамата вече бяха възбудени, тръпнещи в очакване. Ронджун побърза да свали блузата му и махна и своята, хвърляйки ги на земята. Джено мина с ръцете си по гърдите му жадно и го доближи максимално към себе си, почвайки да ги целува и оставяйки дири след себе си. Ронджун хвана косата му и повдигна главата му към себе си, намирайки устните му. Целуваха се диво и страстно, имаха нужда един от друг. Джено пъхна език в устата му, засмуквайки неговия бързо и обхождайки устната му кухина. Държеше очите си леко притворени, за да вижда лицето му, докато прави това.

Колкото бързо започна тази целувка, толкова бързо и свърши. Ронджун го пусна пръв, ставайки от него.

- Какво правиш? - обърка се Джено, но той не му отговори и се захвана да маха панталона му. Джено му помогна и го изхлузи от себе си, а русокосият застана на колене пред него. - Хуанг, не е нужно да... - той разбра какво се кани да направи Ронджун.

- Мълчи - прекъсна го Джун и събу и боксерките му, разкривайки члена му. Джено настръхна и усети как напрежението се увеличава там долу.

Ронджун хвана дължината му с ръка, започвайки да я движи по нея. Джено не успя да сдържи стона си. Колкото и да му се искаше да го спре, му беше твърде хубаво. Отпусна глава назад и затвори очи, стенейки тихо. Ронджун продължи да движи ръката си нагоре-надолу, като след това се доближи до члена му, погледна към Джено и го пое в устата си.

A little surprise Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang