- 2

661 66 6
                                    

Целувката беше дива и бърза, замъглявайки умовете и на двамата. Ронджун простена силно, когато той ухапа долната му устна и плъзна езика си вътре, засмуквайки неговия. Джено на сляпо дръпна ръчната спирачка, сетне и лоста на седалката, като я бутна назад. Дребното момче разкопча колана си и се премести, сядайки в скута му. Телата им се разпознаха веднага и той вплете пръсти в косата му, мъркайки тихо срещу него. Целувките на Джено винаги го подлудяваха, винаги го караха да забрави за глупавите си мисли и притеснения, в ръцете му се чувстваше като най-специалния човек на света.

Джено задълбочи целувката и сложи ръце на кръста му, отърквайки се в него. Русокосият изхленчи отчаяно в устата му и се отдръпна за глътка въздух. Високото момче нападна врата му с лигави целувки и дори остави няколко петна по кожата му.

- Дж-джено... - изпъшка Джун, когато той прокара ръце по тялото му.

- М? 

- Наистина ли ще го направиш тук?

- Ти си го изпроси, Хуанг - подсмихна се той и облиза влажните му устни. Ронджун се огледа притеснено, да не би някой да ги види. Не можеше да повярва, че щяха да го направят на това място посред бял ден.

Джено подпъхна ръце в дънките му и обхвана дупето му в шепите си. Дребното момче усети напиращото удоволствие и също започна да се търка в него, имайки нужда да го усети по-скоро. Размениха си още няколко пламенни целувки и Джено направо го побърка.

- Да се изместим отзад - предложи той, смучейки врата му.

Ронджун кимна бавно и стана от него, като внимаваше да не бутне нещо по колата. Премести се на задната седалка и Джено го последва, сваляйки блузата си. Русокосият прехапа долната си устна при вида на оформения му торс и с това предизвика усмивката му.

- Какво има, Хуанг? - той се надвеси над него и застана между разтворените му крака. Ронджун бе смъкнал единия си крак, за да може да му направи място и той нарочно отърка коляното си в пакета му.

- Н-нищо...

- М, нима? - Джено се наведе и повдигна блузата му, целувайки сладко кожата му. Дребното момче се бе облегнало на лакти, но отпусна глава назад и задържа стона си, щом той мина с език по едното му зърно. С едната си ръка сграбчи косата ми, насочвайки го на местата, където искаше да бъде целуван.

A little surprise Where stories live. Discover now