Кун едва не падна на земята, а Ронджун гледаше с широко отворени очи, не вярвайки какво се случва.
- Ах ти... - просъска Кун, изтривайки кръвта от устната си. - Кълна се, че...
- Никога повече не си позволявай да докосваш Ронджун така - предупреди го Джисънг и го приближи, удряйки го отново. - Разбра ли ме?!
- Джисънг! - Ронджун се паникьоса. До сега не беше виждал приятеля си толкова ядосан, не знаеше какво да направи.
Джисънг нямаше спирачка, хвана Кун за яката на блузата, забивайки главата си в неговата, с което съвсем го замая. Кун този път загуби равновесие и се оказа на цимента, опитвайки да си поеме дъх. Джисънг понечи отново да го нападне, но дребното момче реагира по-бързо и изтича към него, хващайки ръката му, която вече беше във въздуха.
- Джисънг, спри! - помоли той, страхуваше се какво може да последва.
- Но той...
- Това е достатъчно - увери го Джун. - Моля те, стига толкова. Остави го.
Кун кашляне и плюеше кръв. Джисънг постепенно се успокои и погледна към русото момче, което предпазливо смъкна ръката му.
- Добре ли си? - попита Джисънг, сякаш нищо друго нямаше значение.
- Да. Да се махаме от тук, хайде.
Ронджун се постара да запази спокойствие, опасяваше се какво още може да направи Сънг. Успя да го убеди и заедно се върнаха вътре, зарязвайки онзи нещастник там.
- Сигурен ли си, че си добре? - попита Джисънг, щом се прибраха вътре и влязоха в стаята на персонала.
- Да. Просто...
- Направи ли ти нещо? - високото момче инстинктивно погали лицето му, гледайки го загрижено. Вече беше спокоен, чудейки се само дали той е наистина добре.
- Не, наистина. Всичко е наред. Ти добре ли си?
- Мен не ме мисли.
- За бога, Сънг, не трябваше да правиш това - завайка се Ронджун. - Знаеш ли какво може да направи Кун сега? Ами ако...
- Нищо няма да направи. А и какво трябваше да сторя? Да стоя и да гледам как те опипва ли?
- Не, но...
- Ронджун, този кретен те пипаше така и предния път и опитах да се въздържа, но този път прекали. Няма просто да бездействам, когато ти си... - той задържа дъха си за момент, мъчейки се да овладее емоциите си. - Просто се пази, става ли?
YOU ARE READING
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...