- Благодаря ти, че дойде - каза жената, докато го изпращаше на входната врата. - Винаги си добре дошъл.
Джено обу обувките си и се изправи, усмихвайки се леко.
- Благодаря. Ще дойда на гости някой път.
- Ще се радваме. Нали, Фей?
Момичето, стоящо зад леля си, кимна бавно.
- Да.
Джено не искаше да ги притеснява повече, затова предпочете вече да си върви.
- Трябва да се прибирам - рече той. - Благодаря за гостоприемството.
- Няма защо да благодариш.
Джено тъкмо отвори вратата и пред него се оказа някакво запъхтяно момче, което едва не се блъсна в гърдите му.
- Чонло-я! - възкликна жената. - Къде ходиш?!
Въпросния Чонло намръщено огледа чернокосото момче.
- Никъде. Нали се прибирам сега?
- Да, но днес излезе без дори да кажеш къде отиваш.
- Не съм на пет, че да искам разрешение да изляза.
- Не смяташ ли, че си малко груб? - намеси се Джено.
- Ти пък кой си? - тросна му се той. - Някой продавач на нещо?
- Чонло! - скара му се леля му.
Момчето извъртя очи и мина покрай тях, влизайки навътре в къщата, след което се качи нагоре по стълбите и изчезна от погледите им.
- Понякога е такова дете - подметна Фей.
- Същия грубиян е като теб - каза възрастната жена, спечелвайки си намръщването й. - Не им обръщай внимание, Джено.
- Желая ви хубав ден - той се поклони леко и им помаха с ръка. Тръгна към колата си, а те затвориха входната врата зад него.
Вече влязъл в колата, Джено остана още известно време, замислил се върху разговора със старицата. Връщайки всички думи в главата си, той осъзна, че живота й е бил подобен на неговия. От богато семейство, без възможност изобщо да изразява мнението си. Бе избрала любовта и се бе борила за нея. Джено отдавна беше направил своя избор, Ронджун беше по-важен за него от всичко друго. Но все пак понякога му беше криво, че не могат да са като нормално семейство. Искаше му се да се събират заедно, да вечерят, да излизат, майка му най-после да приеме Ронджун и двамата да се сближат. Но това никога нямаше да се случи и той трябваше да се примири с реалността.
ESTÁS LEYENDO
A little surprise
RomanceДжено и Ронджун са двойка от доста време. Знаят всичко един за друг и правят всичко заедно, но връзката им не се развива към добро. Проблемите почват да се трупат, Ронджун е разочарован, а Джено - заринат с работа. Двамата се опитват да оправят отно...